اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۷۰۶۹۳
سرمربی تیم فوتبال ماشین‌سازی تبریز گفت: بازی امروزمان مقابل تراکتورسازی خودزنی بود.
۲۳:۲۴ - ۰۸ بهمن ۱۳۹۵
وانانیوز| فرهاد کاظمی پس از تساوی بدون گل تیمش برابر تراکتورسازی تبریز در نشست خبری حاضر شد و اظهار داشت:  دیروز گفتم که بازی امروز خودزنی بود. مجور بودیم مقابل تیم همشهری بازی کنیم. از عملکرد بازیکنان بخاطر تلاش‌شان راضی هستم. استرس باید از تیم ما دور شود و با آمادگی ذهنی بازی کنند.

خیلی وقت‌ها نمی دانستیم دنبال چه چیزی هستیم که این موضوع روی من تاثیر زیادی گذاشته بود. امیدوارم تراکتور موفق شود و موفقیتش به سود فوتبال تبریز است.

سرمربی تیم فوتبال ماشین‌سازی تبریز خاطرنشان کرد: نمی‌دانم چرا برخی‌ها می‌گویند ما امروز  دنبال کسب یک امتیاز بودیم مگر ما 6 مدافع در ترکیب خود داشتیم که اینگونه برداشت کرده‌اید. ما 3 مهاجم در ترکیب خود داشتیم و با این شرایط چگونه می‌توان دنبال یک امتیاز بود.

کاظمی درخصوص عملکرد داور در بازی امروز گفت: همیشه به داوری احترام گذاشتم حتی زمانی که بازنده شده‌ایم وقتی داور به درستی پنالتی اعلام می‌کند چگونه می‌توانم معترض باشم.

وی با بیان اینکه تیم ما در فاز حمله مشکلاتی دارد اظهار داشت: در بازی امروز توقعی که از مهاجمانم داشتم غیر از صادقیان برآورده نشد. ما حتی در سرعت خط حمله هم ضعف‌هایی داریم که باید برطرف کنیم. بازیکنان من می‌دانستند در ذهن‌شان چه باید بگذرد تا برابر تراکتور موفق باشند.

سرمربی تیم فوتبال ماشین‌سازی تبریز با اشاره به شرایط امین حاج محمدی مدافع جدید تیمش عنوان کرد: حاج محمدی بسیار بالاتر از چیزی که از او توقع داشتم بازی کرد. با توجه به اینکه او مدت زیادی بیرون بوده اما امروز با روح بزرگ خود عملکرد قابل قبولی داشت. می‌توانم بگویم که ما در خط دفاع گمشده خود را پیدا کردیم.

وی افزود: مهاجم جدیدمان هم فردا به جمع‌مان اضافه می‌شود او بازیکن ملی‌پوش ازبک است و پیش از حضور باید از او تست بگیرم. اگر از نظر فنی و مالی به توافق برسیم او را جذب می‌کنیم و امیدوارم بتواند به ما کمک کند. ما در فاز حمله باید بهتر شویم و فکر می‌کنم این موضوع نیاز به کار تاکتیکی دارد نه انفرادی.

کاظمی درمورد بازی هفته آینده تیمش در برابر استقلال تهران گفت: از بازی‌های آینده حداقل باید 5 یا 6 مسابقه را با پیروزی پشت سر بگذاریم که فکر می‌کنم این اتفاق بیفتد باید انگیزه خود را بالا ببریم از زمانی که من به این تیم آمدم همه تلاش کردند و خوب بودند اما به خاطر عدم وجود اعتماد به نفس به آن چیزهایی که می‌خواهیم نرسیده‌ایم.

انتهای پیام/
منبع: فارس
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
نظرات بینندگان
احد
Iran (Islamic Republic of)
شنبه ۰۹ بهمن ۱۳۹۵ - ۰۰:۰۲
دشمن ما خود اذربایجان هست ماشین به همه باخت مقابل ما شیر شد هر روز نماز حاجت میخونم دعا میکنم ماشین سازی به لطف خدا بره دسته سه چهار باز هم بیست سال نیاد لیگ برتر به امید خدا انشاالله
تبلیغات
رپرتاژ تریبون
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین
خبر فوری