اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۷۰۶۰۱
استقلال بازیکنان زیادی را کنار گذاشت و نفرات جدیدی جذب کرد اما فعلا حق استفاده از آنها را ندارد تا در آستانه یک بحران بزرگ قرار داشته باشد.
۱۲:۲۷ - ۰۸ بهمن ۱۳۹۵
وانانیوز| منصوریان برای نقل و انتقالات زمستانی نفراتی مثل امین حاج محمدی، میثم مجیدی، فرشید باقری، آرش افشین و بختیار رحمانی را در فهرست فروش قرار داد و این نفرات(غیر از باقری) از جمع آبی ها جدا شدند.

 

گزینه های منصوریان برای پر کردن جاهای خالی، ایمان مبعلی، پژمان منتظری، آندرانیک تیموریان، روزبه چشمی، سرور جباروف و سجاد شهباززاده بودند؛ مبعلی و منتظری در تیم های خود ماندند، چشمی آماده بازگشت به لیست تیم شد، آندو و جباروف هم قرارداد داخلی بستند و شهباززاده هم در مراحل نهایی بازگشت به تیم قرار داشت.

 

استقلالی ها به خاطر بدهی به سازمان لیگ قراردادهای تیموریان، جباروف و چشمی را ثبت نکردند و با حکم محرومیت از سوی فیفا مواجه شدند تا از نقل و انتقالات زمستانی منع شوند و این یعنی حق استفاده از این سه بازیکن را ندارند و شهباززاده را هم نمی توانند جذب کنند.

 

حالا منصوریان که نفرات زیادی را از دست داده با نیمکت خالی مواجه شده است و اگر نفرات اصلی اش دچار مصدومیت یا محرومیت شوند کار سرمربی آبی ها به مراتب دشوارتر خواهد شد.

 

گفته می شود سرمربی استقلال با تیموریان و جباروف صحبت کرده تا متقاعد شوند و در تیم بمانند به این امید که مشکل حل شود اما اخباری هم درباره تلاش ماشین سازی برای بازگرداندن آندو به تبریز منتشر شده است.

 

از سوی دیگر منابع آگاه می گویند جباروف برای قرار داشتن در شرایط بازی از سوی ازبکها تحت فشار است چرا که این تیم یکی از مدعیان صعود به جام جهانی است و جباروف هم یکی از بازیکنان تاثیرگذار این تیم محسوب می شود و طبعا ازبکها تمایلی ندارند وی در استقلال فقط تمرین کند و در بازی ها شرکت نکند و احتمال دارد وی به تیم ازبکستانی اش بازگردد.

 

طبعا با شرایط موجود بازگشت شهباززاده هم منتفی است و باید دید منصوریان با نفرات کم تعداد و تیمی که فعلا نتایج خوبی کسب نکرده چه خواهد کرد. او فعلا درگیری های رسانه ای با مدیران سابق استقلال را در دستور کار خود قرار داده است!

منبع: همشهری
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
برچسب ها: استقلال منصوریان
ارسال نظر
تبلیغات
رپرتاژ تریبون
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین
خبر فوری