اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۷۰۱۷۳
از زمانی كه هادی نوروزی كاپیتان پرسپولیس به رحمت خدا رفت مسئولان و فوتبالی‌های زیادی برای رفاه خانواده‌اش قول دادند اما هنوز فرزندان و همسر نوروزی به حق و حقوق‌شان نرسیدند...
۰۵:۱۶ - ۰۵ بهمن ۱۳۹۵
وانانیوز| از زمانی كه هادی نوروزی كاپیتان پرسپولیس به رحمت خدا رفت مسئولان و فوتبالی‌های زیادی برای رفاه خانواده‌اش قول دادند اما هنوز فرزندان و همسر نوروزی به حق و حقوق‌شان نرسیدند. انتظار می‌رفت آنها در تهران بمانند و همسر نوروزی قصد داشت به خاطر پیشرفت پسرش در تهران زندگی كنند اما به خاطر پرداخت نشدن طلب این بازیكن از سوی باشگاه پرسپولیس پول رهن خانه آنها در برج ایران زمین تامین نشد و همسر نوروزی تصمیم گرفت با خرید خانه در بابل دست فرزندانش را بگیرد و از تهران ببرد. معصومه ابراهیم‌پور همسر هادی نوروزی در مورد تمام اتفاقات پیش آمده، گفت وگوی داشت كه می‌خوانید.

در خبرها آمده بود كه به خاطر بی پولی به شمال رفتید؟

من این مساله را قبول ندارم. ما به خاطر بی‌پولی به شمال نیامدیم. البته منكر این نیستم كه پول‌مان به پول رهن خانه نمی‌رسید. از همان روزهای اول كه هادی آسمانی شد انحصار وراثت كردند و قرار شد حق من و فرزندانم و پدر شوهر و مادر شوهرم را بدهند اما تصمیم گرفتیم هر چه كه هست به نام بچه‌ها شود. چند بار در این مدت با باشگاه تماس گرفتم اما كسی پاسخگو نبود و فقط به ما گفتند با آقای علیپور كه ظاهرا كارمند باشگاه است صحبت كنیم. اما من یادم می‌آید هادی فقط با مدیرعامل یا آقای قنبرپور حرف می‌زد و فقط شماره این دو نفر را داشت. واقعا این كارها بی‌احترامی به هادی بزرگ است. من از همان اول كه همه قول می‌دادند می‌دانستم این اتفاقات می‌افتد و قرار نیست قول‌ها عملی شود.

اما گفته بودند شما در برج ایران زمین در كنار بنگر و نورمحمدی خانه اجاره كردید؟

شاید باورتان نشود در این مدت با كسانی حرف زدم كه می‌دانم هادی راضی نیست و حتی هانی دوست ندارد با مسئولان عكس بیندازد. من تازه دو ماه قبل از فوت هادی با محسن بنگر و رضا نورمحمدی آشنا شدم . یعنی اینكه به‌طور كلی هادی دوست نداشت زیاد صحبت كنم و فقط دو مصاحبه با روزنامه‌های هواداری همراه هادی داشتم اما به خاطر حق بچه‌هایم با كسانی حرف زدم كه واقعا نمی‌دانم چه بگویم. من به عنوان همسر هادی نوروزی از هر مقام مسئولی می‌توانم نیم ساعت وقت ملاقات بگیرم ولی به احترام هادی سكوت كردم.

ماجرای خانه چه شد؟

ما برای اجاره خانه در ایران زمین پول رهن كم داشتیم كه آقای هدایتی به من كمك كردند تا بچه‌ها در محیط بهتری باشند و نزدیك بنگر و نورمحمدی باشیم. اما آنها هم از تهران رفتند و ما برای ماندن باید پول رهن بیشتری می‌دادیم. من در جلسه‌ای با حسین عبدی و جعفر كاشانی حضور داشتم و پدرشوهرم خیلی عصبانی شد و آقای كاشانی گفتند ما نمی‌گذاریم بچه‌های هادی در تهران به این بزرگی تنها بمانند اما ما تصادف وحشتناك كردیم و هیچ كس حتی زنگ هم نزد. متاسفانه همه قول‌هایشان را یادشان رفت.

باشگاه پرسپولیس با هانی قرارداد بست؟

من به خاطر هانی در تهران ماندم تا روزی بتواند شماره 24 پدرش را برتن كند اما برخلاف چیزی كه در روزنامه‌ها گفتند قراردادی با هانی نبستند. حق و حقوق هادی را هم ندادند. من به مهدی طارمی زنگ زدم و او هم با مسئولان باشگاه صحبت كرد كه حق و حقوق بچه‌ها را بدهند و به خاطر انگیزه هانی با او قرارداد ببندند اما گفت، معصومه خانم قرارداد هانی را نمی‌بندند. من هم به آقای پندار زنگ زدم كه گفت، من فقط هر كاری دكتر ابلاغ كند انجام می‌دهم. من هم گفتم پس جوابی به من بدهید كه من به هواداران بگویم چون من قول دادم هانی شماره 24 را بپوشد. او هم گفت، ما نمی‌توانیم با هانی قرارداد ببندیم چون قانونی نیست. پس چرا در برنامه 90 قول دادند یا آقای طاهری گفتند ما پول رهن خانه شما را نداریم! من فقط حق و حقوق بچه‌هایم را خواستم وگرنه با همین پول در شمال خانه خریدم. دوست ندارم بگویند به خاطر نداشتن پول به شمال رفتیم چون هادی به فكر بچه‌هایش بود. وقتی هم با مسئولان حرف می‌زنم می‌گویند حرفی نزن كه به ضرر بچه‌ها شود!

در این مدت چه كسانی كنارتان بودند؟

تا عمر دارم مدیون فرشاد پیوس هستم چون به هانی زندگی را برگرداند و در مدرسه فوتبال او آموزش دید و آقای مهدوی‌كیا هم قرار شد هانی را به مدرسه كیا ببرد كه واقعا ممنون هستم.
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین
خبر فوری