اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۷۰۱۳۳
بازیکن تیم گسترش فولاد تبریز گفت: برانکو مربی قوی است و به هیچ عنوان من از هیچ کسی دلخوری ندارم.
۲۱:۰۹ - ۰۴ بهمن ۱۳۹۵
وانانیوز|  در چارچوب هفته هجدهم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال تیم پرسپولیس با نتیجه یک بر صفر مقابل تیم گسترش فولاد تبریز به پیروزی دست یافت. 

بابک حاتمی در پایان این دیدار، اظهار داشت: بالاخره در آزادی بازی مقابل پرسپولیس سخت است. همه تیم‌ها می‌آیند اول دفاع کنند و بعد از آن امتیاز لازم را بگیرند. تیم ما امروز خوب بود و تنها در یک غفلت فورواردهای پرسپولیس توانستند به گل برسند. تیم ما امروز کلاً چیدمانش طوری بود که گل نخوریم. به هر حال روی هم رفته امتیاز گرفتن از تیم پرسپولیس آن هم در ورزشگاه آزادی واقعاً سخت است.

وی در مورد داوری افزود: داوری‌ها یک طرفه بود و نمی‌خواهم در مورد این موضوع حرف بزنم، کارشناسان باید در مورد این موضوع اظهارنظر کنند.

بازیکن تیم گسترش فولاد تبریز در مورد دو کارته شدن مسعود ابراهیم‌زاده، گفت: گویا صالحی قضیه را نمی‌دانست اینکه کارت دوم را می‌خواست به بازیکن بدهد به او این موضوع را اطلاع دادم.

حاتمی در مورد اینکه چطور شد که راهی رختکن پرسپولیس شدید،‌گفت: من راهی رختکن شدم تا بچه‌ها را ببینم محمودخان، برانکو و بازیکنان را ببینم و با آنها خوش و بش کنم. به هر حال من دو سال با آنها زندگی کردم و اول بازی هم رفتم از نیمکت‌نشینان پرسپولیس رخصت گرفتم. 

وی در مورد اینکه آیا دلخوری از باشگاه پرسپولیس دارید یا خیر، گفت: من دلخوری ندارم برانکو مربی قوی است به هیچ عنوان از کسی دلخوری ندارم.

انتهای پیام/ک
منبع: فارس
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین
خبر فوری