اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۷۰۱۲۰
بازیکن تیم سیاه‌جامگان گفت: امیدوارم در بازی‌های بعدی نتیجه بگیریم و مطمئن باشید سیاه‌جامگان از لیگ برتر سقوط نخواهد کرد.
۲۰:۰۵ - ۰۴ بهمن ۱۳۹۵
وانانیوز| در چارچوب هفته هجدهم لیگ برتر فوتبال تیم سایپا با نتیجه یک بر صفر تیم سیاه‌جامگان را شکست داد.

میلاد میداودیبازیکن تیم سیاه‌جامگان در پایان این دیدار، اظهار داشت: بازی آن طوری که بگویم خوب نبود. می‌توانست بازی مساوی تمام شود حالا باز هم می‌گویند اشتباه داوری اما من نمی‌دانم کارشناسان باید نظر بدهند.

وی در ادامه افزود: به هر حال این اتفاقی است که پیش آمده و ما امتیاز را از دست داده‌ایم در بازی‌های بعدی ان‌شاءالله جبران می‌کنم. این تیم در لیگ برتر با تلاش بچه‌هامی‌ماند و مطمئن باشید که ما در لیگ برتر می‌مانیم.

بازیکن تیم سیاه‌جامگان در واکنش به این سؤال که گویا هاشمی‌نسب گفته میداودی برای رسیدن به دوران اوج هنوز نیاز به زمان دارد، گفت: نظر من با نظر کادر فنی یکی است من نیم‌فصل بیرون بودم، تمرینی که خودم می‌رفتم آن طور نبود که فکر می‌کنید. فوتبالیست‌ها می‌دانند که وقتی بازیکنی از شرایط بازی دور می‌شود از اوج فاصله دارد. مطمئن باشید با نظر کادر فنی هر چقدر فرصت پیش بیاید بازی خواهم کرد.

وی در مورد بازی بعدی تیم سیاه‌جامگان مقابل فولاد، گفت: فولاد شرایط خوبی دارد امیدوارم بازی بعدی را حداقل نتیجه بگیریم و امتیاز کسب کنیم. مطمئن باشید که سیاه‌جامگان از لیگ برتر سقوط نخواهد کرد.

منبع: فارس
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین
خبر فوری