اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۷۰۰۶۵
تیم فوتبال استقلال امروز در غیاب بازیکنانی که به آبادان سفر کرده بودند، یک جلسه تمرینی برگزار کرد.
۱۵:۵۳ - ۰۴ بهمن ۱۳۹۵
وانانیوز| تیم فوتبال استقلال که روز گذشته موفق شد نفت آبادان را با 3 گل شکست دهد، از ساعت 15 امروز در حالی تمرین خود را پیگیری کرد که بازیکنانی که به آبادان سفر کرده بودند، در این جلسه تمرینی حضور نداشتند.

* در تمرین امروز آبی‌پوشان آندرانیک تیموریان برای اولین بار در کار تاکتیکی شرکت کرد و سرور جباروف نیز اولین تمرین خود را در زمین چمن با استقلالی‌ها انجام داد.

* تیموریان و جباروف هنگامی که لباس‌های خود را از مسئول تدارکات گرفتند،با هم برخورد گرمی داشته و پس از گرفتن عکس یادگاری با یکدیگر به صحبت پرداختند.

*آندرانیک تیموریان که پس از سال‌ها به کمپ زنده یاد حجازی برگشته بود امروز مورد استقبال کادر فنی استقلال قرار گرفت و خبری از حواشی‌ که چند سال پیش در مورد وی در کمپ حجازی به وجود آمد نبود.

* هرایر مگویان مدافع ارمنی استقلال هنگامی که تیموریان را دید با وی برخورد گرمی داشت و برای دقایقی با او صحبت کرد.

* بهتاش فریبا در تمرین امروز استقلال حضور داشت و علاوه بر گفت‌وگو با تیموریان، برای دقایقی با مگویان که با لباس شخصی به محل تمرین آمده بود، صحبت کرد. مگویان به دیدار مقابل پیکان نخواهد رسید.

* اعضای کادر فنی تیم استقلال از جمله منصوریان در محل تمرین امروز حضور داشتند. سرمربی استقلال با دیدن تیموریان، برای دقایقی با هافبک تیمش به صحبت پرداخت و روند آمادگی وی را جویا شد.

* حمید بابازاده در غیاب رحمتی، حسینی و ارشیا بابازاده را تمرین داد.

* روزبه چشمی، جباروف، آندرانیک تیموریان، جابر انصاری و لئوناردو پادوانی به همراه علی سیار در تمرین امروز آبی‌پوشان حضور داشتند.

تیم فوتبال استقلال فردا تمرینات خود را برای بازی با پیکان پیگیری خواهد کرد.

انتهای پیام/ا

منبع: فارس
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
برچسب ها: استقلال
ارسال نظر
تبلیغات
رپرتاژ تریبون
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین