اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۷۰۰۲۵
سخنگوی فدراسیون بدنسازی گفت: «فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام هیچگونه فعالیتی در حوزه بانوان ندارد.»
۱۱:۴۸ - ۰۴ بهمن ۱۳۹۵
وانانیوز| رضا سلطانی با اشاره به بازداشت یک خانم بدنساز که عکسهای نیمه عریان خود را در فضای مجازی منتشر کرده بود، اظهار داشت: «بارها اعلام کردهایم و باز هم تکرار میکنیم که فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام ایران هیچگونه فعالیتی در بعد بانوان به جز مسائل آموزشی ندارد.»

 

وی ادامه داد: «خیلی از بانوان ایران بدنسازی کار میکنند و اکثر باشگاههای ورزشی صبحها متعلق به خانمها هستند به همین دلیل به مربیانی نیاز داریم که به خانمهای علاقمند آموزش بدهند. بنا به مصوبه وزارت ورزش و جوانان، فدراسیون بدنسازی نایب رئیس امور بانوان دارد که فقط در زمینه آموزشی فعالیت میکند.»

 

سخنگوی فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام، گفت: «مجددا تکرار میکنیم فدراسیون بدنسازی ایران در زمینه بانوان هیچگونه فعالیت رقابتی ندارد. معیارهای کشور ما با این موضوع سنخیت ندارد و ما به شدت اقدام بانوانی که مبادرت به انتشار عکسهای نیمه عریان خود در فضای مجازی میکنند را محکوم و در حد توان خود با آنها برخورد میکنیم.»

 

وی خاطرنشان کرد: «ما ضابط قضایی نیستیم و در این بحث توانایی برخورد قضایی با این افراد را نداریم؛ اما در صورت مشاهده و اعلام گزارش به ما، ضمن ابطال کارتهای مربیگری این افراد، اجازه فعالیت در باشگاههای ورزشی را از این نفرات خواهیم گرفت.»

 

سلطانی گفت: «هر فردی چه خانم و چه آقا اگر بخواهد در رقابتهای بینالمللی و برون مرزی شرکت کند؛ باید از طریق فدراسیون اقدام کند. به فدراسیون جهانی اعلام کردیم که در هیچ رقابتی که زیر نظر آنها برگزار میشود، بانوان ایرانی حق حضور ندارند و آنها هم با ما موافقت کردند. البته مسابقاتی هستند که زیر نظر فدراسیون جهانی برگزار نمیشوند که در این صورت برخی از بانوان ایران خودشان در آنها شرکت میکنند که در این مورد کاری از ما ساخته نیست.»

 

سخنگوی فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام عنوان کرد: «فدراسیون پروش اندام مستقل است و مسئولیت رشتههای زیر مجموعه خود را دارد. متاسفانه برخی افراد سودجو که منافعشان از فدراسیون قطع شده است که اتفاقا خودشان سابقه بدی دارند، کاسه داغتر از آش شده و در امور فدراسیونی که به آنها ارتباط ندارد، دخالت میکنند. کسانی که جز نهادهای بالادستی فدراسیون و مرتبط با فدراسیون نیستند، حق دخالت در امور را ندارند و ما در فدراسیون حق پیگیری را برای خود قائلیم که به زودی از سوی مراجع ذیصلاح این امر را عملیاتی خواهیم کرد.»

منبع: همشهری
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
برچسب ها: سلطانی بدنسازی
ارسال نظر
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین
خبر فوری