اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۷۰۰۱۲
تراکتورسازان تبریزی با پیروزی مقابل پیکان به صدر جدول نزدیک شدند و حالا منتظر شگفتی سازی گسترش در تقابل با پرسپولیس هستند.
۱۰:۴۲ - ۰۴ بهمن ۱۳۹۵
وانانیوز| در اولین روز از بازی های هفته هجدهم لیگ برتر تراکتورسازی روز گذشته با برد مقابل پیکان 37 امتیازی شد و فاصله اش با پرسپولیس را در صدر جدول به یک امتیاز رساند.

 

هواداران تراکتورسازی تبریز با این نتیجه، به صفحه شخصی فراز کمالوند در شبکه های اجتماعی هجوم بردند و از او خواستند هر طور شده پرسپولیس را متوقف کند تا فاصله پرسپولیس و تراکتور بیشتر از 2 امتیاز نشود.

 

فعلا پرسپولیس با یک بازی کمتر، یک امتیاز بیشتر از تراکتور دارد و در صورت پیروزی مقابل حریف تبریزی، دوباره فاصله را به 4 امتیاز می رساند اما اگر گسترش فولاد امروز در تهران از پرسپولیس امتیاز بگیرد، تراکتور به صدرنشینی امیدوار می شود، به خصوص که دو تیم در هفته بیستم بازی رو در رو دارند و بعد از آن هم پرسپولیس باید در شهرآورد تهران با استقلال بازی کند.

 

کمالوند که سرمربی تراکتور هم بوده و هنوز اندک محبوبیتی در تبریز دارد، در پاسخ به تماس تلفنی برخی بوقچی های تراکتور قول داد امروز تمام توان خود و تیمش را به کار بگیرد تا پرسپولیس را در آزادی متوقف کند.

منبع: همشهری
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین
خبر فوری