اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۷۰۰۰۷
مدیر روابط عمومی فدراسیون فوتبال عراق به صورت رسمی از دریافت نامه ایران مبنی بر عذرخواهی عدم برگزاری بازی تدارکاتی در تهران خبر داد.
۱۰:۱۷ - ۰۴ بهمن ۱۳۹۵
وانانیوز| محمد خلف، مدیر روابط عمومی فدراسیون فوتبال عراق گفت: همتای ایرانی از انجام بازی تدارکاتی تیم ملی فوتبال این کشور برابر عراق در روز 18 ماه مارس میلادی (28 اسفند ماه) در ورزشگاه آزادی تهران به خاطر ایجاد مشکلاتی بین سرمربی این تیم و فدراسیون فوتبال ایران عذرخواهی کرد. همچنین با فدراسیون فوتبال اردن برای بازی تدارکاتی با عراق در روز 14 ماه مارس میلادی (24 اسفند ماه) در تهران به خاطر حضور بازیکنان این تیم در بازی‌های لیگ قهرمانان و کاپ 2017 آسیا به توافق نرسیدیم.

وی اظهار داشت: فدراسیون فوتبال عراق جهت آماده‌سازی مطلوب تیم‌ملی این کشور پیش از انجام دو بازی برابر استرالیا و عربستان در دور برگشت مرحله نهایی انتخابی جام‌جهانی 2018 روسیه درخواست‌هایی برای بازی‌های تدارکاتی در تهران به همتایان خود در کشورهای بحرین، فسطین، سوریه و ازبکستان ارسال کرده اما اما هنوز پاسخی دریافت نکردیم.

مدیر روابط عمومی فدراسیون فوتبال عراق با اشاره به آغاز اردوی آماده‌سازی تیم ملی این کشور در تهران از روز 11 ماه مارس میلادی (21 اسفند ماه) گفت: 16:30 ساعت برگزاری بازی عراق برابر استرالیا در تهران و ورزشگاه الجوهره جده محل دیدار ما با عربستان خواهد بود که از سوی فیفا مورد تایید قرار گرفت.
منبع: تجارت نیوز
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
تبلیغات
رپرتاژ تریبون
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین