اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۷۰۰۰۴
پیشکسوت استثقلال معتقد است که جوانان این تیم باید جواب اعتماد منصوریان را بدهند.
۱۰:۰۲ - ۰۴ بهمن ۱۳۹۵
وانانیوز| مهدی امیرآبادی درباره مصاف استقلال برابر صنعت نفت آبادان اظهار داشت: «بازی خوبی را از استقلال شاهد بودیم. همان جوان‌گرایی‌ای که از ابتدای فصل درباره‌اش صحبت کرده بودیم اجرا شد و با اضافه شدن دو، سه باتجربه به این جوانان، شرایط تیم خیلی فرق می‌کند. امیدوارم منصوریان همچنان به جوانان بها دهد.»

 

او ادامه داد: «استقلال در این بازی روی ضربات ایستگاهی کاملا برنامه داشت و در دفاع فشرده خیلی موفق بود. این ترکیب جوان، جواب اعتماد منصوریان را داد ولی استقلالی‌ها غرق این پیروزی نشوند. باید استقلالی‌ها تلاش بیشتری کنند تا دل هواداران را شاد نگه دارند. من و امثال من منصوریان را دوست داریم. او همبازی من بوده و دوست دارم مثل همان روزی که از دنیای فوتبال با لباس استقلال خداحافظی کرد، همیشه در اوج محبوبیت باشد.»

 

پیشکسوت استقلال در پاسخ به این سوال که آیا لیگ برای این تیم به پایان رسیده است، گفت: «اصلا این اتفاق رخ نداده است. فاصله‌ها زیاد نیست. جز یکی، دو تیم که بالا هستند استقلال می‌تواند در بالای جدول بماند. استقلال حق ندارد از این به بعد امتیاز از دست بدهد چون جای جبرانی وجود ندارد.»

 

امیرآبادی در پایان و در پاسخ به این سوال که نظرش راجع به اضافه شدن سرور جباروف و آندرانیک تیموریان به این تیم چیست، گفت: «باید این دو به تیم اضافه شوند تا بتوانیم نظر دهیم. از شرایط بدنی تیموریان اطلاعی ندارم و جبارف هم باید در ترکیب بازی کند تا ببینیم چقدر به پازل تاکتیکی استقلال می‌خورد.»

منبع: همشهری
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین