اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۷۰۰۰۲
هافبک سرعتی آبی‌ها یکی از خوب های استقلال مقابل نفت آبادان بود که یکی از 3 گل استقلال را زد و روی یک گل هم نقش داشت.
۰۹:۴۰ - ۰۴ بهمن ۱۳۹۵
وانانیوز| بهنام برزای چند هفته‌ای است که دوباره اعتماد منصوریان را جلب کرده و سرمربی آبی‌ها هم از او زیاد استفاده می‌کند. برزای از دیدار جام حذفی مقابل نفت تهران که اتفاقا گل هم زد، احیا شد و در بازی دیروز استقلال هم بسیار خوش درخشید.

 

در روزی که استقلال 3 بر صفر نفت آبادان را شکست داد، برزای علاوه بر زدن یک گل، روی گل سوم استقلال هم نقش ایفا کرد. برزای دو خطا برای استقلال گرفت که هر دو را امید ابراهیمی دقیق ارسال کرد که اولی را خود برزای به گل تبدیل کرد و دومی را هم مجید حسینی.

 

جالب است بدانید در حالی که در پایان بازی همه بازیکنان استقلال و مربیان این تیم از بهنام برزای بابت درخشش در آبادان تشکر می کردند، بهنام در رختکن و در حضور جمع از امید ابراهیمی تشکر کرد و گفت: «آقا امید یک جوری توپ را دقیق برای من فرستاد که نمی شد آن توپ را گل نکرد.»

 

برزای همچنین در جمع خبرنگاران هم گفت گلی که زدم را مدیون پاس طلایی امید هستم. یکی از ویژگی های استقلال منصوریان این است که بازیکنان جوان به بزرگ ترهای تیم احترام می گذارند و البته بزرگ ترها هم هوای جوان ترها را دارند.

 

برزای درباره عملکرد خودش نیز اینطور گفت: «این برد را مدیون تلاش همه تیم هستیم. همه عالی بودند و من هم خدا را شکر می‌کنم که توانستم با گلزنی در برد تیم سهیم باشم.»

 

او همچنین برد دیروز تیمش را به آتش‌نشانان شهیدی تقدیم کرد که غیرت و مردانگی را معنا کردند.

منبع: همشهری
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
برچسب ها: استقلال برزای
ارسال نظر
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین
خبر فوری