اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۶۹۹۹۵
پرسپولیس برای اینکه دست نیافتنی‌تر شود باید سه امتیاز این بازی خانگی را بگیرد.
۰۴:۵۱ - ۰۴ بهمن ۱۳۹۵
وانانیوز| پرسپولیس برای اینکه دست نیافتنی‌تر شود باید سه امتیاز این بازی خانگی را بگیرد. شاگردان برانکو هفته گذشته مقابل فولاد نمایش درخشانی به نمایش گذاشتند. در مقابل شاگردان فراز کمالوند می‌خواهند از رده هفتم جدول بالاتر بیایند و اگر این تیم تبریزی بتواند از پرسپولیس امتیاز بگیرد به طور غیر مستقیم به تراکتورسازی کمک کرده است و فاصله امتیازی پرسپولیس و تراکتورسازی زیاد‌تر نخواهد شد. پرسپولیس در این مسابقه با حمایت هوادارانش تهاجمی‌تر از همیشه خواهد بود. باید دید در پایان این مسابقه پرسپولیس به امتیاز 41 می‌رسد و همچنان یکه و تنها درصدر باقی می‌ماند یا آبی‌پوشان تبریزی به سود تراکتورسازی از سرخپوشان تهرانی امتیاز می‌گیرند.

چهره های ویژه
وحید امیری
میزبان- در بازی‌های اخیر نشان داده که بیشتر از هر زمان دیگری آماده است تا بهترین عملکردش را به نمایش بگذارد. امیری حالا به جرأت یکی از بهترین بازیکنان پرسپولیس است. به خصوص که در بازی رفت، سرخ‌پوشان با گل وحید امیری به پیروزی رسیده بودند و حالا او با انگیزه‌ای که برای تکرار خاطره بازی رفت دارد، خطری جدی برای شاگردان کمالوند به حساب می‌آید.

رضا خالقی‌فر
میهمان- تقابل با تیم سابق و انگیزه‌های خاص چنین تقابل‌هایی، رضا خالقی‌فر را به چهره ویژه گسترش فولادی‌ها برای بازی با پرسپولیس تبدیل می‌کند. او در بازی‌های اخیر گسترش فولاد عملکرد قابل قبولی داشته و از نظر فنی حسابی آماده است. برهمین اساس می‌تواند برای پرسپولیس حسابی دردسرساز شود. البته با توجه به حاشیه‌هایی که در روزهای اخیر در گسترش به وجود آمده، داریوش شجاعیان هم در این بازی زیر ذره بین خواهد بود.

ترکیب های احتمالی
میزبان- دروازه‌بان: علیرضا بیرانوند - مدافعان میانی: سیدجلال حسینی، محمد انصاری- مدافعان کناری: حسین ماهینی، صادق محرمی - هافبک‌ها: کمال کامیابی‌نیا، سروش رفیعی، وحید امیری، فرشاد احمدزاده، علی علیپور- مهاجم: مهدی طارمی

میهمان - دروازه‌بان: فرناندو دخسوس- مدافعان میانی: مرتضی اسدی، سیدمحسن حسینی - مدافعان کناری: بابک حاتمی، مصطفی اکرامی- هافبک‌های تدافعی: مگنو باتیستا، علیرضا نقی‌زاده- هافبک‌های تهاجمی: داریوش شجاعیان، رضا خالقی فر، محمد امین درویشی- مهاجم: پریرا
منبع: روزنامه ایران
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین