اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۶۹۹۹۱
وریا غفوری یکی از خریدهای پر سر و صدا و البته گرانقیمت استقلال در این فصل محسوب می‌شود که بلافاصله بعد از پیوستن به استقلال با مصدومیتی طولانی دور از میادین ماند تا دست استقلال را در پوست گردو بگذارد.
۰۴:۴۳ - ۰۴ بهمن ۱۳۹۵
وانانیوز| وریا غفوری یکی از خریدهای پر سر و صدا و البته گرانقیمت استقلال در این فصل محسوب می‌شود که بلافاصله بعد از پیوستن به استقلال با مصدومیتی طولانی دور از میادین ماند تا دست استقلال را در پوست گردو بگذارد.
با وجود این و بعد از پایان دوران مصدومیت طولانی اش، وریا بازگشتی درخشان به ترکیب استقلال داشته. غفوری بعد از یک نمایش نومیدکننده و ناموفق در پست نامونوس هافبک دفاعی در بازی برابر استقلال خوزستان در بازی با صنعت نفت به پست اصلی خود بازگشت و خوش درخشید.
مدافع راست پای استقلال بعد از مبارزه با مصدومیتی طولانی حالا به ترکیب اصلی تیمش برگشته و در بازی برابر صنعت نفت آبادان هم نقش پررنگی در پیروزی تیمش داشت.
کسانی که بازی استقلال برابر صنعت نفت آبادان را دیده باشند تایید می‌کنند که تمام حملات آبی‌ها در نیمه اول روی فرارهای وریا غفوری از سمت راست و سانترهای دقیق او طراحی شده بود، این دقیقا همان نقشی است که خسرو حیدری در هفته‌های ابتدایی لیگ در استقلال داشت و حالا وریا غفوری را می‌توان نایب بر حق او در ترکیب اصلی استقلال دانست.
وریا غفوری در نیمه اول پاس گل حق دوست را داد و سانتر دقیق او در این نیمه توسط علی قربانی وارد دروازه صنعت نفت شد که داور آن را آفساید اعلام کرد.
البته در نیمه دوم وظایف دفاعی غفوری بیشتر شد و به همین دلیل او کمتر موفق شد نقش پررنگی در حملات استقلال داشته باشد.
منبع: روزنامه ایران
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
تبلیغات
رپرتاژ تریبون
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین
خبر فوری