اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۶۹۹۸۹
بهنام برزای یکی از ستاره‌های استقلال در آبادان بود.
۰۴:۴۰ - ۰۴ بهمن ۱۳۹۵
وانانیوز| بهنام برزای یکی از ستاره‌های استقلال در آبادان بود. بازیکنی که منصوریان روزی او را با مهدوی‌کیا مقایسه کرد و پس از آن بیش از 01 هفته او را به نیمکت دوخت! با وجود این برزای دست از تلاش برنداشت و بالاخره در استحاله آبی‌ها خود را به علی‌منصور تحمیل کرد.
برزای که سابقه یک فصل حضور در نفت آبادان را در کارنامه خود دارد، در این بازی موفق شد یکی از سه گل استقلال را وارد دروازه نفت آبادان کند. برزای که در این بازی سومین گل خود در فصل شانزدهم را به ثمر می‌رساند، یکی از بازیکنان موفق ترکیب منصوریان بود.
او در ابتدای نیمه دوم گل دوم آبی‌های تهرانی را وارد دروازه نفت آبادان کرد تا استقلال با خیالی آسوده نیمه دوم را در آبادان دنبال کند. برزای با استفاده از ضربه ایستگاهی که در سمت راست چپ محوطه جریمه نصیب آنها شد و سانتر زیبای ابراهیمی، گل دوم را وارد دروازه هوری کرد تا سومین گل خود در لیگ برتر را رقم زند. این هافبک مهاجم جنوبی آبی‌ها که برابر تیم سابق خود به میدان می‌رفت در لیگ برتر پس از دیدار با سپاهان در هفته پانزدهم در ترکیب اصلی استقلال حضور دارد و رفته رفته تبدیل به یکی از بازیکنان اصلی منصوریان شده. برزای تا به اینجای فصل 3 گل برای استقلال در لیگ برتر و یک گل در جام حذفی به ثمر رسانده و یکی از بازیکنان گلزن تیم منصوریان به شمار می‌رود.
این بازیکن پس از پایان بازی با درخواست منصوریان به سمت سکوهای ورزشگاه تختی آبادان رفت و به سمت هواداران این تیم تعظیم کرد تا نسبت به تیم پیشین خود ادای احترام کرده باشد.
منبع: روزنامه ایران
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
تبلیغات
رپرتاژ تریبون
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین
خبر فوری