اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۶۹۹۸۷
محسن مسلمان در بازی با فولاد اهواز کارت زرد گرفت و حضور در مسابقه با گسترش‌فولاد را از دست داد. به این ترتیب پرسپولیس روز دوشنبه در تهران باید بدون یکی از بهترین بازیکنان دو سال اخیرش به مصاف حریف برود...
۰۴:۲۴ - ۰۴ بهمن ۱۳۹۵
وانانیوز| محسن مسلمان در بازی با فولاد اهواز کارت زرد گرفت و حضور در مسابقه با گسترش‌فولاد را از دست داد. به این ترتیب پرسپولیس روز دوشنبه در تهران باید بدون یکی از بهترین بازیکنان دو سال اخیرش به مصاف حریف برود. غیبت مسلمان اصلا اتفاق ساده‌ای نیست. فقط کافی است بدانید آنچه حالا رخ داده، در تمام 15ماه گذشته بی‌سابقه بوده است. محسن مسلمان از میانه‌های نیم‌فصل اول پارسال به بازیکن فیکس پرسپولیس تبدیل شد. او که ابتدای لیگ پانزدهم زیاد از سوی برانکو جدی گرفته نمی‌شد، در بازی هفته دهم برابر ملوان در دقیقه55 به جای رضا خالقی‌فر به میدان آمد و از آن به بعد برای همیشه جزو 11بازیکن اصلی پرسپولیس باقی ماند. مسلمان هفته بعدش در مصاف با استقلال در ترکیب اصلی پرسپولیس به میدان رفت. این همان مسابقه‌ای بود که با گل ثانیه‌های پایانی بنگسون به تساوی یک - یک انجامید. آن بازی در تاریخ هشتم آبان94 برگزار می‌شد و از آن زمان به بعد، مسلمان در تک‌تک مسابقات پرسپولیس به عنوان بازیکن فیکس به میدان رفته است. حالا بعد از 15ماه، سرخپوشان باید برای برگزاری اولین مسابقه بدون بازیساز اصلی‌شان آماده شوند. البته آنها خوش‌اقبال هستند که حالا سروش رفیعی را در اختیار دارند و بعد از دو بازی قرار گرفتن در جو پرسپولیس، این هفته می‌توانند نقش مهم‌تری را به او محول کنند.

درخشان در همه پست‌ها
در بازی پرسپولیس با فولاد، به خاطر محرومیت فرشاد احمدزاده و نیز مصدومیت رامین رضاییان، برانکو از محسن مسلمان در پست هافبک راست بازی گرفت که این بازیکن نمایش بسیار خوبی داشت. مسلمان در یک‌سال گذشته صرفا به عنوان هافبک نفوذی بازی کرده بود اما اواخر مسابقه قبلی با سایپا و بعد از اخراج فرشاد احمدزاده، او به پست هافبک راست نقل مکان کرد. به نظر می‌رسد محسن این قابلیت را دارد که در همه نقاط خط میانی بهترین بازی ممکن را ارائه بدهد.
حالا باید دید در غیاب او، برانکو چه فکری برای خط میانی تیمش می‌کند. احتمالا در دیدار با گسترش‌فولاد، ترکیب احمدزاده، کامیابی‌نیا، سروش رفیعی و وحید امیری به کار گرفته خواهند شد. آیا این چهار نفر می‌توانند خلأ مهم محسن مسلمان را پوشش بدهند؟

دقت کن آقای طارمی!

در بازی با فولاد، محسن مسلمان پاس گل وحید امیری را ارسال کرد. این چهارمین پاس گل مسلمان در این فصل بود؛ آماری که گرچه خوب است اما تناسب چندانی با کیفیت بالای بازی مسلمان ندارد. شاید اگر مهاجمان پرسپولیس و به خصوص مهدی طارمی قدری بیشتر دقت می‌کردند، حالا پاس گل‌های مسلمان هم دورقمی بود.
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
تبلیغات
رپرتاژ تریبون
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین