اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۶۹۹۸۶
در اتفاقی جالب، باشگاه تراكتورسازی در تلاش برای جذب مهاجمی است كه هفته‌های زیادی صحبت از بازگشت او به استقلال در میان بود. سجاد شهباززاده، گلزن فصل گذشته استقلال در ابتدای این فصل از تیمش جدا شد و به لیگ تركیه پیوست...
۰۴:۲۲ - ۰۴ بهمن ۱۳۹۵
وانانیوز| در اتفاقی جالب، باشگاه تراكتورسازی در تلاش برای جذب مهاجمی است كه هفته‌های زیادی صحبت از بازگشت او به استقلال در میان بود. سجاد شهباززاده، گلزن فصل گذشته استقلال در ابتدای این فصل از تیمش جدا شد و به لیگ تركیه پیوست. او در تركیه فروغ چندانی نداشت و آبی‌پوشان هم بدون حضور او در لیگ برتر ایران روزهای خوبی را سپری نكردند. به همین دلیل شایعه بازگشت او به جمع آبی‌پوشان از هفته‌ها قبل مطرح شده بود و همه منتظر این انتقال بودند. به خصوص كه رضاییان و طارمی هم در ابتدای فصل از تركیه برگشتند و به نظر می‌رسید پروژه بازگشت مهاجم استقلال هم مثل پرسپولیسی‌ها به جریان بیفتد. اما در مورد سجاد، ماجرا كمی متفاوت پیش رفت. او هر روز در رسانه‌ها استقلالی می‌شد و هر هفته در لیگ تركیه تیمش را همراهی می‌كرد. گاهی از روی سكوها، گاهی از نیمكت، و بندرت درون میدان.

تراكتور، از وایس تا سجاد
تراكتورسازی در نقل‌وانتقالات نیم‌فصل 3بازیكن به خدمت گرفته است. اما بعد از جذب عالیشاه، نوراللهی و بیگ‌زاده این تیم هنوز برای تقویت خط میانی و حمله‌اش در راه قهرمانی لیگ و جام‌حذفی، نیاز به جذب بازیكن دارد. روز گذشته اخباری مبنی بر جذب ولادیمیر وایس از سوی تراکتورسازی مطرح شده است. بازیكن سابق منچسترسیتی كه اگر واقعا به تراكتورسازی بپیوندد یكی از مهم‌ترین خریدهای خارجی در تاریخ لیگ برتر لقب خواهد گرفت. اما ساعتی بعد از اعلام این خبر در كانال‌های مجازی، باشگاه تراکتورسازی جذب این بازیكن را تكذیب كرد. خبر دروغ تراكتوری شدن وایس در حالی منتشر شد كه این باشگاه خواهان جذب سجاد شهباززاده است و همه تلاش خود را برای جذب این بازیکن انجام می‌دهد. تراكتورسازان كه خاطره خوردن دو گل از شهباززاده در بازی نیمه‌نهایی جام‌حذفی فصل قبل را هنوز فراموش نكرده‌اند قصد دارند با جذب این بازیكن فقدان سروش رفیعی را به نوعی جبران كنند.

پرسپولیس مدافع می‌خواهد نه مهاجم
اما در مورد سجاد شهباززاده در روزهای گذشته خبر دیگری هم مطرح شد كه از تلاش پرسپولیس برای جذب او حكایت می‌كرد. یكی از سایت‌ها در روز پنجشنبه مدعی شد پرسپولیسی‌ها باب مذاكره با این بازیكن سابق استقلال را باز كرده‌اند و با جذب او قصد دارند بزرگ‌ترین بمب سرخابی نقل‌وانتقالات را منفجر كنند. این خبر اما خیلی زود از سوی پرسپولیسی‌ها رد شد. چنان كه برانكو ایوانكوویچ در جریان مصاحبه دیروزش وقتی با این سوال روبه‌رو شد، گفت: «هیچ برنامه‌ای برای جذب این بازیكن نداریم و اگر داشتیم به اطلاع همه می‌رساندیم. در واقع ما در پرسپولیس فقط یك جای خالی داریم كه آن را هم برای جذب یك مدافع نگه داشته‌ایم.» بنابراین پرسپولیسی‌ها فقط مدافع می‌خواهند و مشتری سجاد نیستند. سجاد اما دو مشتری دست‌به‌نقد در ایران دارد. تراكتورسازیِ مدعی و استقلالِ بحرانی.

قلعه‌نویی: باید دو بازیکن جدید جذب کنیم
قلعه‌نویی هم نیازش به جذب دو بازیكن بزرگ را اعلام كرد حتی اگر به قیمت كنار گذاشتن یك بازیكن از لیست تیم تمام شود: «ما نیاز به جذب دو بازیکن داریم تا تیممان را تقویت کنیم. حتی اگر لازم باشد، یک نفر را از لیست خارج می‌کنیم تا دو بازیکن خوب بگیریم. شما نگاه کنید پرسپولیس با اینکه 7 ملی پوش دارد که همه در تیم ملی بازی می‌کنند، اما برای تقویت خود سروش رفیعی و چند بازیکن دیگر را جذب کرد. ما هم نیاز داریم در دو پست تقویت شویم تا بتوانیم در کورس قهرمانی در لیگ برتر و جام حذفی بمانیم.»
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
تبلیغات
رپرتاژ تریبون
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین
خبر فوری