اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۶۹۹۷۴
ملی‌پوش والیبال بانوان ایران می‌گوید همه بازیکنان برای حضور در مسابقات مقدماتی قهرمانی جهان آماده هستند.
۰۳:۳۱ - ۰۴ بهمن ۱۳۹۵
وانانیوز| نگین شیرتری در گفت‌وگویی، درباره حضور ایران در مسابقات مقدماتی قهرمانی جهان، اظهار داشت: از روز شنبه تمرینات را شروع کرده و سه شنبه هم به مالدیو اعزام می‌شویم.

وی درباره آمادگی بازیکنان و شناختش از حریفان کشورمان، گفت: با توجه به اینکه بازیکنان از لیگ آمده‌اند همه آماده و سرحال هستند. ما باید این مسابقات را ببریم. من خودم قبلا با تیم‌های نپال و مالدیو بازی نکرده‌ام و شناختی هم از آنها نداریم. فکر نمی‌کنم سطح بالایی داشته‌ باشند و می‌توانیم آنها را شکست دهیم.

ملی‌پوش والیبال ایران در پاسخ به این سوال که تکلیف پارسه برای حضور در لیگ چه شد و آیا این باشگاه پولی برای قراردادهای شما داده یا خیر، خاطرنشان کرد: هنوز هیچ پولی نداده‌اند هر چند گفته‌اند می‌خواهند قراردادهای ما را پرداخت کنند. حالا باید ببینیم فدراسیون چه تصمیمی درباره آنها می‌گیرد.

شیرتری درباره صحبت‌هایی که در خصوص ماندن و یا انحلال پارسه در لیگ مطرح می‌شود و تاثیرات این حرف‌ها روی بازیکنان، تصریح کرد: این اتفاقات تاثیر زیادی می‌گذارد و تیم ما از نظر روحی شرایط خوبی ندارد. ما امسال لیگ خوبی داریم و سطح تیم‌ها بسیار بالاست. امیدوارم شرایط ما هم بهتر شود.

انتهای پیام/ر
منبع: فارس
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
برچسب ها: والیبال تیم ملی
ارسال نظر
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین
خبر فوری