اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۶۹۹۷۱
لیگ برتر تنیس روی میز فردا آغاز می‌شود و در این هفته سه دیدار برگزار خواهد شد.
۰۳:۲۹ - ۰۴ بهمن ۱۳۹۵
وانانیوز| بیست و پنجمین دوره مسابقات لیگ برترنیس روی میز با حضور 6 تیم پتروشیمی، دانشگاه آزاد، صندوق ضمانت، تایدواتر بندرعباس،رعد دانشگاه پدافند خاتم الانبیاء و ذوب‌آهن از فردا آغاز می‌شود.

در هفته اول پتروشیمی و دانشگاه آزاد که مدعیان اصلی قهرمانی محسوب می‌شوند و برادران عالمیان را در اختیار دارند میزبان تیم های تازه وارد خواهند بود. پتروشیمی قهرمان دوره گذشته با در اختیار داشتن نیما عالمیان و افشین نوروزی مقابل تایدواتر بندرعباس قرار می‌گیرد. بندری‌ها امین احمدیان و محمدعلی روئین تن را به خدمت گرفته‌اند.

دانشگاه آزاد هم همانند سال گذشته با سرمربیگری حمیدرضا صابری و با در اختیار داشتن نوشاد عالمیان باید رو در روی صندوق ضمانتی به میدان برود که ابراهیم علیدخت را روی نیمکت خود دارد. این تیم همچنین یک بازیکن چینی به خدمت گرفته است.

در دیگر بازی رعد پدافند هوایی با تعدادی بازیکن سرباز به مصاف ذوب‌آهن اصفهان می‌رود. اصفهانی‌ها با تیم بومی در لیگ شرکت کرده‌اند و هدایت این تیم را طغرلیان بازیکن سابق تیم ملی برعهده دارد.

برنامه هفته اول رقابت‌ها به شرح زیر است:

پنجم بهمن ماه:

پتروشیمی بندرامام - تایدواتر بندرعباس (ماهشهر)

دانشگاه آزاد - صندوق ضمانت صادرات (تهران)

رعد دانشگاه پدافند خاتم الانبیاء - ذوب آهن (تهران)

به گزارش فارس، پس از پایان رقابت‌های مرحله مقدماتی برای تعیین میزبان دیدارهای نخست مرحله نیمه نهایی و فینال قرعه کشی انجام گیرد و در دیگر تصمیم اتخاذ شده، با پیشنهاد کمیته مسابقات و موافقت تیم‌ها، در ارنج مسابقات هنگام برگزاری هر بازی تیم A میزبان است و تیم B میهمان خواهد بود. این تصمیم در راستای بالا بردن کیفیت مسابقات و اینکه تیم‌ها از قبل با تفکر بیشتر ارنج مسابقه خود را ارائه دهند.

مرحله مقدماتی این مسابقات تا 22 اسفندماه به پایان می‌رسد و در مرحله نیمه نهایی تیم اول با چهارم و تیم دوم و سوم اوائل اردیبهشت ماه به مصاف هم می روند و در مجموع 7 دیدار مرحله مقدماتی و نیمه نهایی هر تیمی تیمی که بتواند 11 امتیاز کسب کند به دیدار فینال راه پیدا خواهد کرد.

دیدار نهایی نیز دهه سوم خردادماه پس از بازگشت تیم ملی از رقابت‌های انفرادی و دو نفره قهرمانی جهان برگزار می‌شود.

انتهای پیام/ر

منبع: فارس
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
برچسب ها: تنیس روی میز
ارسال نظر
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین
خبر فوری