اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۶۹۹۶۸
ملی‌پوش والیبال بانوان ایران می‌گوید با توجه به آمادگی بازیکنان ایران می‌تواند از مرحله اول مسابقات مقدماتی جهانی صعود کند.
۰۳:۲۷ - ۰۴ بهمن ۱۳۹۵
وانانیوز| شکوفه صفری در گفت‌وگویی، درباره تمرینات ملی‌پوشان برای حضور در مسابقات مقدماتی قهرمانی جهان، اظهار داشت: از روز شنبه تمرینات را آغاز کردیم و صبح تمرینات بدنسازی و بعدازظهر هم تمرینات تاکتیکی داشتیم. تمرینات به خوبی پیش می‌رود و سه‌شنبه هم راهی مالدیو می‌شویم تا در مرحله اول با هند، نپال و مالدیو رقابت کنیم.

وی در پاسخ به این سوال که حریفان ایران را در این مرحله چطور می‌بینید، خاطرنشان کرد: در چند سال گذشته ندیده‌ایم مالدیو و نپال در رده سنی بزرگسالان شرکت کنند، اما در رده سنی نوجوانان و جوانان تیم داشته‌اند. فکر می‌کنم تیم‌های خوبی هستند، اما ما از آنها بهتریم. به ویژه اینکه در تورنمنت‌های گذشته خوب ظاهر شده‌ایم و همین موضوع در دل حریفان ترس ایجاد می‌کند. امیدوارم بتوانیم هر 3 تیم را شکست دهیم.

ملی‌پوش والیبال ایران درباره سطح تیم هند هم عنوان کرد: هند هم از نظر فنی هم سطح ما و کمی پایین‌تر است. بالاخره آنها هم تمرین کرده‌اند و فکر نمی‌کنم دست خالی به این مسابقات بیایند. ما فیلم بازی هند را دیده و آنالیز کرده‌ایم. چون رقیب اصلی ما هند است، اما مالدیو و نپال را نه. شاید به مالدیو برویم و در آنجا فیلمی در دسترس ما قرار بگیرد.

صفری در پاسخ به این سوال که فکر می‌کنی در نخستین مرحله ایران صعود کند، گفت: قول می‌دهیم که 100 درصد از این مرحله صعود کنیم.

انتهای پیام/ر
منبع: فارس
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
برچسب ها: والیبال
ارسال نظر
تبلیغات
رپرتاژ تریبون
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین