اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۶۹۹۶۴
بازیکن بسکتبال کشورمان گفت: به دلیل مشکلات شخصی که دارم از حضور در تیم ملی عذرخواهی کرده و برای کادر فنی و ملی‌پوشان آرزوی موفقیت دارم.
۰۳:۲۱ - ۰۴ بهمن ۱۳۹۵
وانانیوز| سعید داورپناه در گفت‌وگویی، در مورد غیبتش در اردوی تیم ملی بسکتبال اظهار داشت: ابتدا باید از سرمربی تیم ملی تشکر کنم که به من اعتماد کرد و من را دعوت کرده است اما متأسفانه به دلیل شرایطی که دارم نمی‌توانم در خدمت تیم ملی باشم. به دلیل پاره‌ای از مشکلات شخصی و اینکه فرزندم تازه به دنیا آمده نمی‌توانم در اردوی تیم ملی شرکت کنم.

وی ادامه داد: روز یکشنبه هم در سالن آزادی حاضر شدم و با مسئولان تیم ملی و همچنین مهران حاتمی به عنوان سرمربی صحبت‌هایی داشتم و دلایلم را گفتم آنان هم با به خوبی شرایط من را درک کردند. خیلی دوست داشتم برای بار دیگر برای تیم ملی کشورم به میدان بروم و افتخارآفرینی کنم اما متأسفانه شرایط این اجازه را نداد.

این بازیکن عنوان کرد: وقتی در تمرین تیم ملی حاضر شدم از حضور جوانان بسیار خوشحال شدم و امیدوارم آنها بتوانند در تیم ملی موفق باشند. مهران حاتمی هم در این شرایط واقعاً کار بزرگی انجام داده که هدایت تیم ملی را قبول کرده و برای وی در مسابقات غرب آسیا آرزوی موفقیت دارم. برای من همیشه تیم ملی از همه چیز مهمتر بوده و همیشه هم مانند سرباز در خدمتش بوده‌ام. از این شرایط که عبور کنم اگر بار دیگر به تیم ملی دعوت شوم با تمام وجود حضور پیدا خواهم کرد.

داورپناه در مورد رفتن بائرمن آلمانی از تیم ملی گفت: برنامه‌ریزی‌های او ثبات نداشت و نمی‌توانست آن طور که باید کار کند. متأسفانه او بازیکنان جوانی هم که دعوت می‌کرد چندان فرصتی برای بازی به آنها نمی‌داد و نمی‌دانم تصورش از جوان‌گرایی چه بود.

انتهای پیام/آ
منبع: فارس
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
برچسب ها: بسکتبال تیم ملی
ارسال نظر
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین
خبر فوری