اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۶۹۹۴۸
سرمربی صبای قم گفت: امیدوارم در بازی‌های بعدی امتیازهای لازم را به دست آوریم.
۲۰:۵۴ - ۰۳ بهمن ۱۳۹۵
وانانیوز| صمد مرفاوی در نشست خبری بعد از دیدار تیم‌های ماشین سازی و صبای قم که با تساوی به پایان رسید گفت: ابتدا عذرخواهی می‌کنم که دیروز در نشست خبری حاضر نشدم. از بازیکنانم تشکر می کنم چون خواسته‌هایم را پیاده کردند. شرایط طوری بود که می توانستیم بازی را ببریم. آنها زحمت کشیدند. با توجه به شناختی که از ماشین سازی داشتیم، می دانستیم می خواهد از امتیاز میزبانی استفاده کند.آنها بی محابا حمله می‌کردند و توانستیم این برنامه را کنترل کنیم.

وی ادامه داد: بازیکنانی که در گذشته خیلی مثمرثمر بودند آنها را مهار کردیم. خیلی خوب بازیکنان این تیم را کنترل کردیم و می توانستیم در نیمه حریف اگر دقت می کردیم به گل هم برسیم. از بازیکنان تشکر می کنم و امیدوارم بازی های بعدی امتیازات لازم را به دست بیاوریم. این بازی خیلی مهم بود و تک امتیاز این دیدار می تواند در آینده به ما کمک کند.

مرفاوی گفت: اگر گفتم بی محابا چون ماشین سازی هم مثل ما در قعر است و هم ما و هم ماشین سازی نیاز به برد داشتیم. اینکه می گویم بی محابا چون در حمله سعی می کرد فشار زیادی بیاورد. ما برنامه آنها را می دانستیم و گفتن بی محابا بی احترامی و نشانه نداشتن تاکتیک این تیم نبود. ما نیز به خوبی آنها را کنترل کردیم و حتی به دروازه آنها حمله کنیم. در مجموع بازی متعادل بود. اگر مهاجمان ما به خوبی پاس آخر را می دادند حتی به گل می رسیدیم. دیدید که وقتی عنایتی آمد این کار را به خوبی انجام داد. حتی جهانبخش می توانست گل بزند که در نهایت بازی تساوی شد.

سرمربی صبای قم درخصوص اینکه چرا همیشه تیمش با بحران مواجه می‌شود گفت: درخصوص تیم خود می گویم که چیزی که می خواستم را با وجود مهمان بودن انجام دادیم. یک بازی متعادل را انجام دادیم و هر دو تیم حمله کردند. هم ماشین سازی در بخش دفاعی با احتیاط و استرس بازی کرد و هم ما استرس داشتیم چون شرایط دو تیم مثل همدیگر است. وقتی استرس باشد نمی شود راحت بازی کرد.

وی افزود: چند سالی که در صبا هستم این تیم همیشه در اوایل شرایط خوبی نداشته و بعد آمدم و کار کردم و توانتسم تیم را اواسط جدول نگه داشتم. تنها سالی که از اول خودم بستم تیم را دو سال پیش بود که نیم فصل جدا شدم. الان هم شرایط خوب نیست. این چند سال همیشه در بحران بودیم و در شرایط بحرانی کار کردیم. البته چون ما دست و پا نمی‌زنیم باید کارهایی کنیم که آبرومندانه بازی کنیم. نمی توانم یک مسائلی را باز کنم. حق مرفاوی این نیست اما شرایط طوری است که فعلا باید مرفاوی اینطور جلو برود.

مرفاوی درباره داوری گفت: داوری خوب بود. یک جاهایی که سوت او درست بود به نیمکتم گفتم ایراد نگیرید. چیزی که آدم می بیند را وجدانا باید بگوید. اینکه خلافی باشد من انجام نمی‌دهم. جایی که درست باشد می گویم درست سوت زد. دنبال مسائل حاشیه ای نیستم که نیمکت را شلوغ کرده و آرامش نیمکت یا تیم را به هم بزنیم.

سرمربی صبای قم گفت: کم تجربگی بازیکنم باعث شد یکی از فرصت ها گل نشود. اگر باتجربه می شد گل می زد. در فوتبال این اتفاقات می‌افتد. در آبادان در دقیقه 94 ما گل خوردیم و اتفاق به ضرر ما شد و نمی شود این اتفاقات را گردن کسی انداخت.

وی افزود: اهل بحث کردن نیستم و بگویم من صاحب حق هستم. اگر داور اشتباهی داشت به نفع ماشیت سازی بود. البته مغرضانه نبود و اشتباه بود.

انتهای پیام/ر
منبع: فارس
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
تبلیغات
رپرتاژ تریبون
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین
خبر فوری