اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۶۹۹۴۳
رئیس اسبق کمیته داوران عملکرد داور بازی استقلال و نفت آبادان را تحلیل کرد.
۲۰:۴۵ - ۰۳ بهمن ۱۳۹۵
وانانیوز|  سیدرضا غیاثی در مورد نحوه قضاوت اشکان خورشیدی در بازی استقلال و صنعت نفت آبادان گفت: شاید وقتی اختلاف گل‌های دو تیم سه گل است خیلی‌ها توقع نداشته باشند که کارشناس و منتقد داوری باز هم ایرادی به کار داور داشته باشد بااین همه وظیفه منتقد تائید کارهای خوب داور و یا رد تصمیمات غلط داور و همکارانش است. لذا باید بگویم دقیقه ١٦ بازی متوجه آنچه که اتفاق افتاد نشدم و نفهمیدم که بعداز یک پرتاب اوت چه اتفاقی افتاد که آقای خورشیدی اعلام خطا کرد و به وریا غفوری کارت زرد نشان داد.

غیاثی تصریح کرد: دروقت‌های اضافه بازی در پایان نیمه اول استقلال به گل دست یافت داور گل را مردود اعلام کرد من از این تصمیم داور اینگونه متوجه شدم که داور به دلیل استفاده برزای بازیکن استقلال از دستش در زدن گل اعلام هند کرده که به دلیل این گل بادست باید به برزای اخطار می‌داد که داد. به اعتقاد من داور در دقیقه ٨٢ باید شماره ٤ تیم نفت را به دلیل تکل دوپا از روبرو که منجر به خطای شدید او روی بازیکن استقلال شد از بازی اخراج می‌کرد که به یک کارت زرد بسنده کرد.

وی افزود: در دقیقه ٦٢ و قبل از به ثمر رسیدن گل سوم استقلال بازیکن صنعت نفت مرتکب هند پنالتی شد داور به بازی ادامه داد و توپ وارد دروازه نفت شد البته معلوم نبود داور آوانتاژ داده یا نه اگر آوانتاژ داده بود در صورت گل نشدن توپ حق داشت ضربه پنالتی اعلام کند. داور در دقیقه ٨٩ به شماره٣٠ استقلال اخطار داد که مثل صحنه دقیقه ١٦معلوم نبود علتش چیست. در دقیقه 94 باید خطای بازیکن نفت را اعلام می‌کرد و به بازیکن خطا کار اخطار می‌داد که توجه‌ای به خطا نکرد.

انتهای پیام/آ
منبع: فارس
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
تبلیغات
رپرتاژ تریبون
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین
خبر فوری