اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۶۹۹۱۹
سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان گفت: در دیدار مقابل ذوب‌آهن به دنبال جبران اتفاقات بد بازی با پرسپولیس هستیم.
۱۸:۲۹ - ۰۳ بهمن ۱۳۹۵
وانانیوز| نعیم سعداوی در نشست خبری پیش از دیدار با ذوب آهن اصفهان گفت: تلاش و فداکاری ماموران آتش نشانی  مثال زدنی است. ذوب آهن هم تیمی است که به لحاظ نفراتی که در اختیار دارد خوب است. باشگاه ساختار مناسبی دارد و روند نتیجه‌گیری خوبی دارد و روز سختی مقابل این تیم داریم و از نظر بدنی کاملا حریف آماده است.

وی ادامه داد: به دنبال جبران کردن اتفاقات بد هفته گذشته هستیم و مقابل تیم ذوب آهن دست و پا بسته نخواهیم بود. تمام تلاش فولاد این است که بازی با کیفیتی ارایه بدهد و با دست پر به اهواز برگردد.

سرمربی فولاد در مورد شکست هفته گذشته مقابل پرسپولیس گفت: آن بازی با ۲۵ دقیقه تاخیر شروع شد و گل بدی در شروع بازی خوردیم و در ادامه بازیکن حریف می‌توانست اخراج شود و یک پنالتی صدرصد روی بازیکن ما رخ داد که داور نگرفت. آن پنالتی می‌توانست شرایط بازی را تغییر بدهد. در بازی با استقلال خوزستان هم همین شرایط رقم خورد. آن بازی تمام شد و تمرکزم روی این مسابقه است. دو سه بازیکن را به دلیل سرماخوردگی ممکن است در اختیار نداشته باشیم و کادرپزشکی در تلاش هستند که آنها را برسانند.

وی ادامه داد: بختیار رحمانی و دورقی به تیم ما اضافه شده و در صورت صلاحدید کادرفنی بازی می‌کنند. فشردگی مسابقات گریبانگیر تیم‌ها شده است. هر سه چهار روز یکبار باید بازی کنیم و تیم‌ها بیشتر درگیر ریکاوری هستند. از آذری و باشگاه ذوب آهن تشکر می‌کنم که ساعت بازی تغییر کرد.

سعداوی در مورد برنامه بازی های تیم ملی و باشگاهی گفت: همه تیم ها متضرر می شوند، هفته اول به تبریز رفتیم و با دو پرواز رفتیم و برگشتیم تاخیر های پرواز را هم حساب کنید و با یک تمرین نصفه و نیمه مقابل پرسپولیس قرار گرفتیم و همه تیم‌ها همین شرایط را دارند. زمان کافی در اختیار نداریم.

وی در مورد کسب سهمیه آسیایی گفت: صحبت کردن در این مورد زود است. برخی تیم ها مثل پرسپولیس و ذوب آهن روند ثابتی دارند. تلاش ما این است که بازی تماشاگر پسندی ارایه بدهیم و نتایج قابل قبولی کسب کنیم و امیدواریم بتوانیم باعث سرافرازی باشگاه فولاد شویم و شرمنده هواداران نباشیم.

انتهای پیام/ر
منبع: فارس
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین