اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۶۹۹۱۰
سرمربی ماشین‌سازی گفت: چیزی را که دنبال آن بودیم، بازیکنان از آن دور بودند و به همین دلیل از هیچ کس راضی نیستم.
۱۸:۱۳ - ۰۳ بهمن ۱۳۹۵
وانانیوز| فرهاد کاظمی در نشست خبری بعد از دیدار با صبای قم گفت: ابتدا شهادت عزیزان آتشنشان را تسلیت عرض می‌گویم. در خصوص بازی باید بگویم به چیزی که دنبال آن بودیم را بازیکنان از آن دور بودند. بازیکنان ساده ترین کارها را نتوانستند انجام دهند. یک پاس ساده دیگر چه برسد به کارهای تاکتیکی!

کاظمی افزود: به بازیکنانم گفته بودم جمع بازی کنند و امروز ما صفر هم نبودیم و منفی 5 بودیم. خیلی بد کار کردیم. بچه‌های ما باید بدانند کجا هستند و باید بدانند هواداران چه می‌خواهند تا به خواسته‌هایمان برسیم. با این وضعیت با کسانی که بتوانند ادامه می‌دهیم تا نتیجه مطلوب را بگیریم. متاسفانه برای این بازی در حالی که می‌توانستیم سه امتیاز خانگی را بگیریم اما امتیازات تقسیم شد و انشاءالله بازی‌های بعدی جبران می‌کنیم.

وی گفت: چیزی که می‌خواهیم باید پیاده شود اما برخی بازیکنان در زمین ساز خود را می‌زدند و قطعا جریمه انفرادی و تیمی خواهند شد. 

سرمربی ماشین‌سازی گفت: داوری خوب بود اما کمک او یک پرچم نزد که داشت مشکل‌ساز می‌شد. 

کاظمی در مورد بازی گفت: عدم گلزنی را روی شانس می‌گذارم. عدم تاکتیک‌پذیری را روی این می‌گذارم که هنوز بازیکنانم طوری نیستند که بتوانند تاکتیک‌پذیر باشند. الان هم در رختکن ناراحت بودم و گفتم که آنها جریمه فنی و تیمی خواهند شد.  هر بازیکنی می‌خواهد باشد، اینقدر او را روی سکو می‌گذارم تا یاد بگیرند با تاکتیک تیمی کار کند.

وی گفت: همانطور که با کاخا و گردانی برخورد کردم، امروز هم به سرپرست تیم گفتم تا جریمه کاردار را بنویسند. چون کسی که با روح و روانش کنار نیاید به درد ما نمی‌خورد.

کاظمی یادآور شد: تیم‌هایی که مقابل ما باز بازی می‌کنند ما مقابل آنها بهتر بازی می‌کنیم اما صبا بسته بازی می‌کرد. با این حال باید برای یک تیم بسته هم تاکتیک داشته باشیم نه اینکه آنها بایستند ما مساوی کنیم. من این تاکتیک‌ها را گفته بودم اما آنها نتوانستند انجام دهند. صبا کار خودش را کرد اما ما بد کار کردیم. آنها حتی یک توپ هم روی دروازه ما نیاوردند که مثلا بگوییم گلر ما درخشان کار کرد. 

وی گفت: تیم ما عدم تاکتیک‌پذیری داشت وخراب بود. باید آگاهانه حمله کرد نه اینکه فقط زیر توپ بزنیم. ما در این لحظات آخر حاج‌محمدی را آوردیم تا هم با شرایط بازی آشنا شود و هم از قدرت سرزنی‌اش استفاده کند. اینقدر خط حمله و هافبک ما ضعیف بود که مجبور شدیم این کار را بکنیم. هر چند که دفاع ما هم خوب نبود و اگر آنها توپ می‌آوردند شاید نتیجه دیگری رقم می‌خورد.

سرمربی ماشین‌سازی گفت: از هیچ کسی راضی نیستم چون از خودم راضی نیستم. شاید یک بازیکن یکی دو دریبل بزند و تماشاگر بگوید چه بازیکن خوبی اما امروز یک بازیکن خوب هم نداشتیم. ما از لحاظ تیمی بد بودیم و مهم نیست انفرادی چطور کار کردیم. اگر تیمی بازی کنیم نتیجه آن را هم می‌بینیم. چون انفرادی نمی‌شود فوتبال بازی کرد. 

کاظمی در مورد اینکه گفته بود ماشین‌سازی پتانسیل آسیایی دارد، من گفتم باشگاه ما با این هوادار برایش آسیایی شدن دور از دسترس نیست اما نه امسال. ما تماشاگران خوبی داریم و اگر 2-3 برد بیاوریم اینجا پر می‌شود. 

وی تاکید کرد: اتفاقا هر چقدر جلو می‌رویم شرایط تیم به من نزدیک‌تر می‌شود. مدیرعامل ما با تمام وجود کار می‌کند. امروز هم از لحاظ تاکتیکی مشکل داشتیم اما تیم خوب کار می‌کند.  من امروز به جدول نگاه نمی‌کنم و شما هم هفته 25 به جدول نگاه کنید. امروز هم متاسفانه 2 امتیاز ضرر کردیم که می‌توان آن را جبران کرد.

کاظمی در پایان گفت:‌ما خودمان دست‌مان را بالا می‌بریم و گفتیم بد بودیم. چون تاکتیک‌پذیری‌مان صفر بود و اصلا بازی نکردیم. اتفاقا محمد رحمانی که به زمین آمد از همه بهتر بازی کرد. 

انتهای پیام/ر
منبع: فارس
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین
خبر فوری