اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۶۹۹۰۶
سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان در صحنه‌ای که از عملکرد بازیکن تیمش ناراحت بود با لگد به بطری آب کوبید.
۱۷:۵۱ - ۰۳ بهمن ۱۳۹۵
وانانیوز| صنعت نفت و استقلال در چارچوب هفته هجدهم لیگ برتر به مصاف یکدیگر رفتند این دیدار تا پایان نیمه اول با برتری یک بر صفر استقلال در جریان است.

* تعدادی از هواداران صنعت نفت پشت فنس‌ها ایستاده‌اند که مانع دید هواداران درون جایگاه بوده‌اند. بعد از اعتراضاتی که هواداران به ماموران انجام دادند این نفرات روز زمین نشانده شدند.

* چند نارنجک از سوی هواداران صنعت نفت به زمین پرتاب شد.

* هواداران صنعت نفت به خالی بودن یک جایگاه که مخصوص هواداران استقلال است اعتراض داشتند و معتقد بودند باید این جایگاه هم به هواداران زیادی که پشت در مانده‌اند اختصاص پیدا کند.

* در یکی از صحنه‌ها داور به دلیل اعلام خطا بازی را متوقف کرد و در شرایطی که صنعت نفتی‌ها قصد داشتند خیلی زود بازی را شروع کنند امید ابراهیمی توپ را با دست برداشت و به داور اعتراض کرد که این مساله با اعتراض بازیکنان صنعت نفت روبرو شد.

* در صحنه‌ای از بازی زبیر نیک‌نفس توپ را لو داد که این مساله باعث عصبانیت سیروس کریمی شد و او با لگد به بطری آبی که کنار زمین بود زد. 

* علیرضا منصوریان تنها دو بار کنار خط حاضر شد که یک بار روی سر، بدن و صورت او هواداران لیزر می‌انداختند.

* در صحنه‌ای از بازی که منصوریان کنار خط حاضر شد هواداران علیه او فحاشی کردند.

* برونو اولیویرا در دقیقه 30 بازی بعد از چند اشتباهی که انجام داد از زمین بیرون آورده شد او که از این تصمیم سرمربی تیم ناراحت بود قصد داشتند به رختکن برود که کریمی به سرپرست تیم اعلام کرد او را برگرداند و روی نیمکت بنشاند.

* بعد از اینکه پرونو به نیمکت بازگشت هواداران صنعت نفت او را مورد تشویق قرار دادند.

* رابسون جانواریو مدافع استقلال هنگامی که برونو بازیکن صنعت نفت تعویض می‌شد به سمت هموطن خود رفت و با  او خوش و بش کرد.

تعدادی از هواداران صنعت نفت روی ساختمان و دیوارهای اطراف ورزشگاه مستقر شدند که به نظر می‌رسد جایگاه آنها امنیت خوبی ندارد و این مساله توجه حاضران در ورزشگاه را به خود جلب کرد.

* ماموران انتظامی و ورزشگاه به یکی دو تن از هوادارانی که پشت نیمکت استقلال نشسته بودند تذکر دادند و نسبت به رفتارهای آنها و خواستار این شدند که رفتار بهتری از خود بروز دهند.

* در صحنه‌ای منصوریان به عملکرد داور اعتراض داشت که با تذکر جدی داور چهارم روبرو شد.

*در پایان نیمه اول علیه هوری شعارهایی داده شد.

انتهای پیام/
منبع: فارس
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
تبلیغات
رپرتاژ تریبون
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین
خبر فوری