اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۶۹۹۰۰
مربی تیم فوتبال گسترش فولاد تبریز گفت: برای پرسپولیس کُری نمی‌خوانم، اما برای رویارویی با این تیم دست و پا بسته نیستیم.
۱۷:۲۴ - ۰۳ بهمن ۱۳۹۵
وانانیوز| فراز کمالوند در نشست خبری پیش از بازی با پرسپولیس حاضر نشد و عباس آقایی دستیارش را به نشست فرستاد که او گفت: کمالوند سر تمرین حضور داشت و به من مأموریت داد که در نشست خبری حاضر شوم.

وی در مورد دیدار با پرسپولیس تاکید کرد: بازی بسیار سختی است. طرح و برنامه لازم را برای این بازی داریم و با طرح و برنامه مقابل پرسپولیس بازی می‌کنیم.

آقایی در مورد اینکه آیا برای پرسپولیس کُری می‌خواند یا نه، تصریح کرد: نه به هیچ عنوان. پرسپولیس تیم بزرگی است و هواداران بزرگ و قابل احترامی دارد اما به هر حال فوتبال است و ما دست و پا بسته نیستیم. 

آقایی تصریح کرد: پرسپولیس از هفته هفتم هشتم فصل قبل کیفیت خودش را نشان داد. آنها تیم قدرتمند و بزرگی هستند و ما می‌دانیم با تیم بزرگی بازی داریم اما تمرینات خوبی کرده‌ایم و پرسپولیس را آنالیز کرده‌ایم.

مربی تیم گسترش فولاد در خصوص اظهارات فراز کمالوند سرمربی گسترش فولاد بعد از بازی این تیم مقابل ماشین‌سازی و مصاحبه‌ای که انجام داده بود مبنی بر اینکه این سه امتیاز از این جیب به آن جیب بود و آیا به نظر شما این مسئله مصداق بارز تبانی نیست، خاطرنشان کرد: من راجع به این موضوع با کمالوند صحبت نکردم و بهتر است خودش در این باره توضیح بدهد اما حرف شما را قبول دارم. 

وی درباره آخرین وضعیت داریوش شجاعیان هم تصریح کرد: او مشکل خاصی ندارد. هفته قبل به دلیل انضباطی بازی نکرد و بعد از بازی با ماشین‌سازی در تمرینات کنار ما بود و برای بازی فردا مشکلی ندارد.

انتهای پیام/ر
منبع: فارس
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین
خبر فوری