اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۶۹۸۹۹
هافبک برزیلی تیم فوتبال گسترش گفت: معتقدم امسال در رقابت‌های لیگ برتر پرسپولیس قهرمان می‌شود.
۱۶:۴۸ - ۰۳ بهمن ۱۳۹۵
وانانیوز| مگنو باتیستا در گفت‌وگویی، درباره بازی فردای دو تیم پرسپولیس و گسترش فولاد از هفته هجدهم لیگ برتر که در تهران برگزار می‌شود، گفت: بازی فردا بسیار سخت است و اصلا نباید این طور فکر کنید که بازی راحتی در پیش داریم.

وی ادامه داد: پرسپولیس الان صدر جدول است و به همراه تراکتورسازی از مدعیان اصلی قهرمانی محسوب می‌شود و مطمئنم بازی فردا بازی خوبی خواهد شد. 

باتیستا یادآور شد: معتقدم این دیدار برای هر دو تیم پرسپولیس و گسترش‌فولاد بسیار سخت است اما ان‌شاءالله همانطور که مقابل استقلال بازی خوبی را انجام دادیم فردا نیز مقابل پرسپولیس نمایش مطلوبی داشته باشیم و این تیم را شکست دهیم.

هافبک برزیلی گسترش برای آمادگی تیمش برای این بازی گفت: صد در صد آماده‌ام و مشکل خاصی ندارم و در صورتی که کمالوند صلاح بداند گسترش را مقابل پرسپولیس همراهی خواهم کرد.

وی در مورد احتمال غیبت شجاعیان در بازی فردا گفت: از این موضوع خبر ندارم و فقط مربی می‌داند که در بازی با پرسولیس چه نفراتی در ترکیب ثابت قرار می‌گیرند.

باتیستا در مورد شایعه ناراحتی بازیکنان گسترش از عدم پرداخت مطالبات‌شان گفت: اینطور نیست و این باشگاه از این لحاظ بسیار خوب است. من پولم را سر وقت می‌گیرم اما اگر این اتفاق نیفتد بالاخره پولم را می‌گیرم. 

وی در پایان در مورد اینکه چه تیمی قهرمان لیگ برتر می‌شود، گفت: امسال پرسپولیس به این عنوان خواهد رسید.

انتهای پیام/ا
منبع: فارس
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
تبلیغات
رپرتاژ تریبون
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین
خبر فوری