اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۶۹۸۸۸
سرمربی استقلال خوزستان گفت: تیم ما به دنبال ارائه یک فوتبال رو به جلو است و نمی‌خواهیم بسته بازی کنیم تا هر کسی که بازی را می‌بیند از آن لذت ببرد.
۱۶:۲۶ - ۰۳ بهمن ۱۳۹۵
وانانیوز| به نقل از سایت رسمی باشگاه استقلال خوزستان، سیداکبرپورموسوی در نشست خبری پیش از دیدار تیمش مقابل سپاهان اصفهان حاضر شد و به سوالات خبرنگاران پاسخ داد.

وی در ابتدا گفت: به خانواده آتش‌نشان‌هایی که در حادثه پلاسکو به شهادت رسیدند تسلیت می‌گویم. امیدوارم پس از بازی با تراکتورسازی که نتیجه را در خانه واگذار کردیم فردا با ارائه یک بازی خوب سه امتیاز را بگیریم. سپاهان را ارزیابی کرده‌ایم و امیدواریم از نقاط ضعف این تیم استفاده کنیم. تیم ما به دنبال ارائه یک فوتبال رو به جلو است و نمی‌خواهیم بسته بازی کنیم تا هر کسی که بازی را می‌بیند از آن لذت ببرد. سپاهان نیز رو به جلو بازی می‌کند و فکر می‌کنم فردا شاهد یکی از بازی‌های خوب لیگ خواهیم بود.

پورموسوی افزود: بعد از بازی مقابل استقلال تهران گفتم که مشکلات همچنان پابرجاست اما با وجود این مشکلات می‌خواهیم یک فوتبال ناب خوزستانی را ارائه کنیم و همان عملکردی را داشته باشیم که منجر به پیروزی مقابل استقلال شد. بازیکنان تیم ما به این باور رسیده‌اند که باید نیم‌فصل دوم را جدی‌تر بگیرند چرا که ما در آسیا نیز باید به میدان برویم.

وی ادامه داد: وعده تا حالا زیاد داده شده است و در صورتی که این وعده ها عملی می شد باید تا الان باید 8 میلیارد پرداخت می‌شد. مالک اصلی باشگاه بانک ملی است که باید کمک کند.

سرمربی استقلال خوزستان گفت: ما در بازی قبلی تنها بودیم اما امیدوارم فردا تماشاگران به ورزشگاه بیایند. حضور آنها به بازیکنان انگیزه می‌دهد و امیدوارم با حضورشان بتوانند به کسب 3 امتیاز کمک کنند تا نزدیک به تیم‌های بالای جدول شویم.

وی در پایان گفت: تیم ما نیاز به یک مدافع وسط دارد و اگر شرایط مالی اجازه بدهد یک بازیکن در این پست جذب خواهیم کرد.

انتهای پیام/ا
منبع: فارس
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین