اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۶۹۸۷۵
مدافع - هافبک تیم فوتبال فولاد خوزستان تأکید کرد که تیمش باید شکست مقابل پرسپولیس را در بازی با ذوب‌آهن جبران کند.
۱۵:۴۵ - ۰۳ بهمن ۱۳۹۵
وانانیوز| یوسف وکیا در مورد شرایط فولاد خوزستان و باختی که این تیم مقابل پرسپولیس متحمل شد گفت: ما اگر 10 بار دیگر مقابل پرسپولیس بازی کنیم این‌طور (باخت 3 بر صفر) شکست نخواهیم خورد. فولاد تیمی نبود که این‌طور گل بخورد و روی اتفاق بازی را واگذار کند. خوردن دو گل در دقایق ابتدایی باعث شد تا شیرازه تیم از هم بپاشد، ولی باید این باخت را فراموش کنیم. قرار نیست با یک شکست تیم ما خراب شود و باید این نتیجه را در بازی با ذوب‌آهن جبران کنیم.

 

وی با ابراز امیدواری از اینکه تیمش شکست مقابل پرسپولیس را در دیدار مقابل ذوب‌آهن جبران کند، افزود: ذوب‌آهن نیازی به تعریف ندارد و ما کار سختی درپیش خواهیم داشت. از زمانی که مجتبی حسینی سرمربی این تیم شد، آنها غیر از دو سه بازی همه بازی‌ها را برده‌اند. همه می‌دانند ذوب‌آهن چه فوتبالی بازی می‌کند، ولی ما مقابل تیم‌هایی که تهاجمی بازی می‌کنند راحت‌تر بازی می‌کنیم.

 

مدافع - هافبک تیم فوتبال فولاد خوزستان در پاسخ به این پرسش که کدام تیم شانس زیادی برای قهرمانی در لیگ امسال دارد، ‌اظهار داشت: هنوز اتفاقی نیفتاده و هیچ چیز قابل پیش‌بینی نیست. باید تا روز آخر صبر کرد. پارسال هم تا روز آخر مشخص نبود کدام تیم قهرمان می‌شود.

منبع: همشهری
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین
خبر فوری