اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۶۹۸۶۱
مدیرعامل استقلال که این روزها به شدت تحت فشار است تصمیم به استعغا دارد اما فعلا با مشورت نزدیکان این موضوع را به آینده نزدیک موکول کرده است.
۱۴:۳۱ - ۰۳ بهمن ۱۳۹۵
وانانیوز| رضا افتخاری که از مرداد ماه سرپرستی و البته ریاست باشگاه استقلال را پذیرفته است، این روزها با مشکلات و مصائب زیادی دست و پنجه نرم می کند. آبی ها درون زمین نتایج خوبی کسب نکردند و هواداران با تجمع برابر باشگاه از افتخاری برای این موضوع انتقاد می کنند. از سوی دیگر آبی ها شرایط بحرانی داخل رختکن دارند و مدیرعامل استقلال هنوز نتوانسته گامی برای حل این موضوع بردارد. مشکلات مالی استقلال و بدهی های کلان این تیم از دیگر سو باعث شده تا افتخاری در هفته های اخیر به شدت تحت فشار باشد تا این مدیرقدیمی فوتبال، شرایط سختی را تحمل کند.

 

همه این مشکلات زمانی برای افتخاری سخت تر می شود که اعضای هیات مدیره این باشگاه نیز خود کانون بحران هستند و کاری برای حل مشکلات این تیم انجام نمی دهند. تمامی این موارد در هفته های گذشته باعث شده تا افتخاری تصمیم به خداحافظی از مدیریت باشگاه استقلال بگیرد. او که در این مدت نتوانست هیچ کدام از مدیران مورد نظر خود را به کادر مدیریتی استقلال اضافه کند، در اجرایی کردن برنامه های خود با مشکل جدی مواجه است و به همین دلیل تصمیم به استعفا از ریاست باشگاه استقلال گرفته است. مشکل ثبت قرارداد بازیکنان استقلال آخرین اتفاقی بود که باعث عصبانیت افتخاری شد و او پس از آنکه برای ثبت خریدهای جدید این باشگاه با مشکل مواجه شد، تصمیم به استعفا گرفت البته این استعفا پیش از آنکه رسما با مخالفت هیات مدیره و وزیر ورزش و جوانان رو به رو شود، زمانی که مدیرعامل آبی ها تصمیم به نگارش آن را داشت، با درخواست نزدیکان افتخاری نوشته نشد و به بعد از بازی با السد و دربی موکول شده است تا شاید شکست در این دو دیدار حساس و سرنوشت ساز، کادرفنی و کادر مدیریتی استقلال را زیر و رو کند.

منبع: همشهری
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
برچسب ها: استقلال
ارسال نظر
تبلیغات
رپرتاژ تریبون
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین
خبر فوری