اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۶۹۸۳۹
علی چینی، مربی استقلال به آینده این تیم امیدوار است. هرچند آبی‌پوشان تهرانی به‌دلیل نتایج ضعیف به‌شدت مورد انتقاد قرار گرفته‌اند، ولی چینی تأكید می‌كند كه استقلال روزهای خوبی درپیش خواهد داشت...
۱۲:۱۷ - ۰۳ بهمن ۱۳۹۵
وانانیوز| علی چینی، مربی استقلال به آینده این تیم امیدوار است. هرچند آبی‌پوشان تهرانی به‌دلیل نتایج ضعیف به‌شدت مورد انتقاد قرار گرفته‌اند، ولی چینی تأكید می‌كند كه استقلال روزهای خوبی درپیش خواهد داشت. او درمورد شرایط این تیم، انتقادهای صورت گرفته از استقلال و مسائل دیگر به سوالات پاسخ می‌دهد.

درمورد شرایط استقلال در فصل جاری اظهارنظرها و عقیده‌های متفاوتی وجود دارد. شما فكر می‌كنید خیلی‌ها باید نسبت به عدم نتیجه‌گیری استقلال صبور باشند؟

زمان دادن به استقلال یك موضوع منطقی است و این فقط درمورد تیم ما صدق نمی‌كند. شما ببینید كه پرسپولیس دو سال به برانكو فرصت داد و پای این مربی ایستاد، همین موضوع باعث شد تا آنها نتیجه‌اش را ببینند و حالا پرسپولیس به یك هماهنگی خاص رسیده است. تیم‌هایی در لیگ امسال هستند كه تغییرات داشته‌اند و استقلال یكی از آنهاست.

یعنی عمده‌ترین مشكل شما به‌خاطر این تغییرات است؟

به هر حال تغییرات زیادی صورت گرفت و ما نیاز به زمان داریم. از تیم فصل گذشته فقط 6، 7 بازیكن در تیم ما ماندند و بازیكنان جدیدی اضافه شدند كه نیاز به هماهنگی دارند. این را هم فراموش نكنید كه امسال جوان‌های زیادی در تیم هستند كه باید باتجربه شوند. ما خودمان می‌دانیم كه نواقصی داریم و درصدد حل مشكلات هستیم. علیرضا منصوریان هم از كادر فنی می‌خواهد كه تمام وقت به فكر برطرف كردن مشكلات فنی باشند. ما این شرایط را درست می‌كنیم.

مطمئن هستید؟

بله، البته این وسط برخی می‌خواهند چوب لای چرخ استقلال بگذارند تا روند صعودی ما با مشكل مواجه شود. متأسفانه كسانی از استقلال انتقاد می‌كنند كه هیچ جایگاهی ندارند و رزومه روشنی هم ندارند، حتی خیلی از آنها مربیگری نكرده‌اند.

منظور شما علی لطیفی و رضا رجبی است؟

من درمورد آنها صحبت كرده‌ام و تأكید می‌كنم كسانی باید درمورد استقلال حرف بزنند كه صلاحیت دارند.

چرا استقلال بعد از گذشت 17 هفته همچنان در هر بازی با تغییرات نسبتا زیادی در تركیب 11‌نفره مواجه است، آیا این یك معضل بزرگ برای تیم شما نیست؟

بگذارید برای شما روشن‌تر صحبت كنم. ما دو سال در نفت تهران بودیم و در این تیم هم در هر بازی تركیب را تغییر می‌دادیم. هر بازیكنی اگر نمایش ضعیفی داشته باشد مطمئنا جایش را به دیگری می‌دهد. استقلال بازیكنان همسطحی دارد، ولی وقتی اشتباه فردی صورت می‌گیرد، كادر فنی شانس را به بازیكن دیگری می‌دهد. متأسفانه در استقلال اشتباهات فردی خیلی بیشتر از نفت تهران است و ما باید این مشكل را برطرف كنیم. از طرفی ما به فكر آینده استقلال هستیم و می‌بینید كه به جوان‌ها میدان می‌دهیم.

ولی فكر نمی‌كنید شاید در پایان همین فصل بركنار شوید؟

صحبت درمورد آخر فصل از حالا درست نیست و ما مطمئنیم به جایگاه خوبی می‌رسیم. اگر هم بركنارمان كردند شك نكنید كه برای استقلال آینده‌نگری و سازندگی كردیم.

آیا رحمتی مقابل صنعت‌نفت آبادان بازی خواهد كرد؟

در این مورد منصوریان و بابازاده تصمیم خواهند گرفت.

درمورد بازی با صنعت‌نفت چه صحبتی دارید؟

بازی سختی است. آنها بعد از آوردن فیروز كریمی از دو بازی چهار امتیاز گرفته‌اند و انگیزه زیادی مقابل استقلال خواهند داشت. با این حال ما به چیزی جز برد فكر نخواهیم كرد.
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
تبلیغات
رپرتاژ تریبون
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین
خبر فوری