اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۶۹۸۱۹
کاپیتان تیم گسترش فولاد می‌گوید که پرسپولیس اصلی‌ترین مدعی قهرمانی است و یک امتیاز بازی با این تیم برای آبی‌های تبریز نتیجه چندان بدی نیست.
۱۰:۳۶ - ۰۳ بهمن ۱۳۹۵
وانانیوز| مرتضی اسدی درباره آخرین وضعیت تیم گسترش فولاد پیش از بازی با پرسپولیس اظهار داشت: «الحمدلله شرایط تیم خوب است و تمرینات باکیفیتی را پشت سر گذاشتیم. وضعیت مان در جدول هم بسیار بهتر شده و در حال حاضر در نیمه بالای جدول هستیم. بازی سختی مقابل پرسپولیس خواهیم داشت و البته آنها هم همینطور.»

 

وی افزود: «کاملا تیم پرسپولیس را آنالیز کردیم و می دانیم که امتیاز گرفتن مقابل این تیم ما را در بالای جدول نگه می دارد. بازی با آنها یک محک جدی برای گسترش فولاد است تا بتوانیم عیار واقعی خودمان را نشان دهیم. ما در 5، 6 بازی اول بسیار ناهماهنگ بودیم و امتیازات را از دست دادیم. اما حالا شرایط بهتر شده و با فشاری که کادر فنی به بدن ها آورد حالا وضعیت مان ایده آل است چندین مقطع است که نباختیم و در خارج از خانه هم هیچ شکستی نداریم.»

 

اسدی در ادامه عنوان کرد: «مطمئناً ما در تهران کار سختی داریم. اینکه آنها در صدر جدول رده‌بندی هستند و در دیدار گذشته‌شان هم توانستند فولاد را در اهواز شکست دهند، نشان می‌دهد که پرسپولیس اصلی‌ترین مدعی کسب عنوان قهرمانی است. پرسپولیس روند رو به رشدی را در پیش گرفته اما امیدواریم که روز دوشنبه بتوانیم مقابل این تیم خوب بازی کنیم و با دست‌پر به تبریز برگردیم.»

 

کاپیتان گسترش فولاد در ادامه خاطرنشان کرد: «پرسپولیس تیم بسیار خوبی است اما هیچ تیمی شکست ناپذیر نیست. فوتبال است و آبستن حوادث مختلفی است. مطمئنا آنها کار سختی مقابل ما دارند و هر تیمی که بتواند از موقعیت هایش بهتر استفاده کند برنده می شود. تیم ما جزو سه تیمی است که بهترین عملکرد را در خط دفاعی داشته و گل زدن به آنها هم کار آسانی نیست. از طرفی بازیکنان جوان و باتجربه ای در تیم ما حضور دارند که کیفیت تیم ما را بالا می برد.»

 

وی درباره شانس گسترش فولاد برای دیدار مقابل پرسپولیس بیان داشت: «صددرصد تیم ما برای این بازی شانس دارد و هواداران بازی تماشاگر پسندانه ای را خواهند دید چرا که هر دو تیم به فوتبال هجومی علاقه دارند و روی زمین بازی می کنند.»

 

کاپیتان تیم فوتبال گسترش فولاد در پاسخ به سؤال که آیا یک امتیاز دیدار خارج از خانه مقابل پرسپولیس می‌تواند برای آبی‌های تبریز کافی باشد یا خیر، گفت: «ما در همه بازی‌ها برای برد به میدان می‌رویم و در بازی مقابل پرسپولیس هم هدفی جز پیروزی نداریم، اما اگر نتوانیم به سه امتیاز برسیم، متوقف کردن تیم صدرنشین نتیجه چندان بدی برای گسترش فولاد به حساب نمی‌آید.»

 

اسدی درباره تقابل با مهاجمین پرسپولیس که در این روزها عملکرد بسیار خوبی دارند تصریح کرد: «در بازی رفت هم روی اشتباه دروازه بان مان گل خوردیم وگرنه گلی دریافت نمی شد. همانطور که ما کار سختی داریم آنها هم مقابل ما کار دشواری خواهند داشت. ما در دفاع تیمی بسیار قوی هستیم و بازی درگیرانه ای را به نمایش می گذاریم.»

 

وی با اشاره به پیروزی هفته گذشته گسترش فولاد مقابل ماشین‌سازی در دربی تبریز، خاطرنشان کرد: «بازیکنان ما در دربی تبریز دست به کار بزرگی زدند، چون بازی کردن در زمین یخ‌زده کار راحتی نیست. تیم ماشین‌سازی هم در این دیدار چیزی برای از دست دادن نداشت و انتحاری بازی می‌کرد. هر دو تیم نیز در طول مسابقه فرصتی‌هایی داشتند که خدا را شکر در نهایت این تیم ما بود که توانست پیروزی را از آن خودش کند. برای تیم ماشین‌سازی هم آرزوی موفقیت دارم و امیدوارم که آنان در ادامه بتوانند خودشان را در جدول رده‌بندی بالا بکشند و در لیگ برتر بمانند.»

 

مدافع گسترش فولاد در مورد اعتراض بازیکنان و کادر فنی تیم ماشین‌سازی به صحنه پنالتی که در دقیقه 90 برای گسترش فولاد گرفته شد، گفت: دست بازیکن ماشین‌سازی در آن صحنه کاملاً باز بود و پنالتی که داور برای ما گرفت، کاملاً درست بود. به داور بازی بابت تصمیم شجاعانه‌ای که گرفت تبریک می‌گویم.

 

وی درباره حل مشکل داریوش شجاعیان اذعان داشت: «مشکل داریوش آنچنان بزرگ نبود و کاملا خانوادگی بود اما هر چه که بود حل شد حالا اگر کادر فنی صلاح بداند او می تواند مقابل پرسپولیس به میدان برود. یکی از پست های آقای فراز کمالوند در این چند ساله که شاگردش بودم این است که تیم هایش هیچ وقت حاشیه نداشتند و آنها را بسیار خوب جمع و جور می کند. همانطور که ایشان می گویند هیچ بازیکنی بزرگتر از تیم نیست و همه باید در خدمت تیم باشند. حالا می خواهد این بازیکن نیمکت نشین باشد یا ملی پوش.»

 

اسدی در پایان گفت: «بازیکنان باید جایگاه خودشان را بدانند. خدا را شکر مشکلی در تیم ما وجود ندارد و در کمال آرامش فردا به تهران می آییم تا روز دوشنبه نمایشی فوق العاده مقابل پرسپولیس داشته باشیم و انشاالله به برتری برسیم.»

منبع: همشهری
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
تبلیغات
رپرتاژ تریبون
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین
خبر فوری