اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۶۹۷۹۸
هافبک استقلال در صورت حضور در بازی مقابل صنعت نفت، آخرین حضورش را با پیراهن آبی تجربه خواهد کرد.
۰۴:۰۸ - ۰۳ بهمن ۱۳۹۵
وانانیوز| فرشید باقری دیروز همراه استقلال به آبادان رفت اما با توجه به جذب آندرانیک تیموریان و حضور امید ابراهیمی و روزبه چشمی، پس از این بازی باقری از جمع آبی پوشان جدا خواهد شد تا فوتبال خود را در تیمی دیگر دنبال کند.
 مسوولان استقلال به این بازیکن اعلام کردند در صورتی به او رضایتنامه خواهند داد که تیم خود را به آنها معرفی کند. ظاهرا باشگاه پرسپولیس و تراکتور خواهان جذب باقری هستند.
باقری از آن جمله خریدهای ابتدای فصل استقلال بود که فوتبالی‌ها را متعجب کرد و وقتی اهالی فوتبال انگشت تعجب به دهان گرفتند که رقم قرارداد این بازیکن توسط سازمان لیگ منتشر شد.
رقم قرارداد فرشید باقری 900 میلیون بود.
خیلی‌ها در همان ابتدای حضور این بازیکن گمانه‌زنی کردند که باشگاه استقلال این بازیکن را با بازیکنان دیگر لیگ معاوضه می‌کند.
 حتی گفته شد که استقلال در قبال آمدن قاسم حدادی فر به این تیم فرشید باقری و علی قربانی را به ذوب می‌دهد که این گمانه‌زنی‌ها درست از آب درنیامد اما آنطور که تصور می‌شد این بازیکن در استقلال موفق نبود و منصوریان او را روی نیمکت نشاند و حالا هم در فهرست خروجی استقلال قرار دارد. اینطور که گفته می‌شود باقری در آبادان با استقلالی‌ها خداحافظی می‌کند و در ادامه فصل با آنها نیست. حتی گفته می‌شود باشگاه پرسپولیس قصد دارد این بازیکن را برای ادامه فصل در خدمت بگیرد.
منبع: روزنامه ایران
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین