اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۶۹۷۹۱
حادثه پلاسکو و مرگ آتش‌نشان‌ها و گرفتاری تعدادی از آنها زیر خروارها آوار، دل همه را به درد آورده است.
۰۳:۵۳ - ۰۳ بهمن ۱۳۹۵
وانانیوز| هیچ‌کس را در ایران پیدا نمی‌کنید که لحظه لحظه خبرهای مربوط به حادثه تلخ پلاسکو را دنبال نکند. از همان دقایق اولیه ریزش ساختمان پلاسکو و خبرهای نگران‌کننده درباره آتش‌نشان‌ها، چهره‌های فوتبالی واکنش نشان داده و به همدردی با تمام خانواده‌های ایرانی پرداختند.
 
خسرو حیدری بازیکن باتجربه استقلال هم در گفت‌وگو با خبرورزشی به این فاجعه تلخ واکنش نشان می‌دهد و می‌گوید: «با ریزش ساختمان پلاسکو، دل ما هم ریخت. از لحظه اولی که این اتفاق افتاد، همه نگران بودیم و هر لحظه یک خبر می‌رسید. هنوز هم همه نگران هستیم، نگران آتش‌نشان‌هایی که کسی از وضعیت‌شان خبری ندارد. این عزیزان جان‌شان را همیشه به خاطر ما به خطر می‌اندازند و به نظر من کارشان دست‌کمی از شهدایی که برای دفاع از ایران به جبهه رفتند، ندارد. آنها غیرت را برای ما معنی کرده‌اند.»
 
حیدری ادامه می‌دهد: «خیلی‌ها حاضر نیستند با حقوق زیاد هم جان‌شان را کف دست‌شان بگذارند و به دل آتش بروند ولی آنها با کمترین خواسته، مرد و مردانه به دل آتش رفتند. خدا به خانواده آتش‌نشان‌هایی که از بین‌مان رفتند، صبر بدهد. باید به ایران تسلیت بگویم. دیدن ویدئوی مادری که می‌گفت پسرانش زیر آوار‌ گیر کرده‌اند و تا آنها را نبیند، دلش آرام نمی‌گیرد، اشک همه ما را درآورد. هیچ‌کدام درک نمی‌کنیم خانواده‌های آنها چه دقایق سختی را می‌گذرانند. خدا رحم کند. فقط دعا می‌کنیم آتش‌نشان‌هایی که زیر آوار هستند، زنده بیرون بیایند. دو روزی است که دیگر آتش‌نشان‌ها شبانه‌روز دارند تلاش می‌کنند تا همکاران‌شان را نجات دهند. همه ما پیش این عزیزان شرمنده هستیم...»
 
او درباره سلفی‌گیرانی که باعث اختلال در امداد‌رسانی شدند، می‌گوید: «اصلاً کار درستی نیست. سلفی گرفتن هم جا دارد. ممکن است هر سلفی‌ای که ما می‌گیریم، با جان یک نفر بازی کنیم. در کارهای امداد‌رسانی دقیقه به دقیقه مهم است.»
منبع: همشهری
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین
خبر فوری