اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۶۹۷۸۹
پرسپولیس در حال حاضر 9 بازیکن دو کارته در ترکیب خود دارد و در این بین یک بازیکن بدون جانشین و آلترناتیو در خطر محرومیت در جمع سرخپوشان قرار دارد.
۰۳:۵۱ - ۰۳ بهمن ۱۳۹۵
وانانیوز|  علیرضا بیرانوند، سیدجلال حسینی، حسین ماهینی، محسن ربیع خواه،محمد انصاری، کمال کامیابی نیا، مهدی طارمی، علی علیپور و فرشاد احمدزاده در حال حاضر جزو بازیکنان دو اخطاره و در آستانه محرومیت پرسپولیس محسوب می‌شوند و این در حالی است که دیدارهای هفته‌های آتی این تیم به حساس‌ترین و فیزیکی ترین شرایط خود خواهد رسید و این مساله خطر را برای آنها بیش از پیش خواهد کرد.
 
در این بین به نظر می رسد کمال کامیابی نیا مهمترین مهره در بین بازیکنان در آستانه محرومیت پرسپولیس باشد. هافبک دفاعی پرسپولیس با جدایی احمد نوراللهی بدون جانشین ترین بازیکن این تیم در ادامه فصل و در این مقطع محسوب می شود و بر این اساس در تلاش است از خطر محرومیت خود بکاهد. کامیابی نیا که دیدار حساس این فصل برابر سپاهان را بابت سه کارته شدن از دست داده است، نمی‌خواهد در جدال‌های آتی این تیم برابر رقبایی مثل صبای قم، تراکتورسازی، استقلال و سپاهان را از دست بدهد. او در فصل گذشته نیز با سه بازی محرومیت دیدار برابر صبای قم، استقلال تهران و سپاهان را از دست داده بود.
 
هافبک دفاعی پرسپولیس در شرایط فعلی تنها الکسی پل یانسکی را به عنوان جانشین خود می بیند؛ رقیب اوکراینی و اروپایی که فاصله زیادی نسبت به همتای ملی پوش ایرانی خود دارد و باید دید مدیریت کارت برای او چطور پیش خواهد رفت.
منبع: همشهری
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین
خبر فوری