اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۶۹۷۷۷
بازیکن تیم فوتسال تاسیسات دریایی گفت: نمی‌دانم چرا هر چه می‌بریم به صدر جدول لیگ نمی‌رسیم
۰۳:۱۵ - ۰۳ بهمن ۱۳۹۵
وانانیوز| مجید رئیسی بازیکن تیم فوتسال تاسیسات دریایی در گفت وگویی گفت: بازی سختی داشتیم. تیم دانشگاه آزاد دور رفت هم تیم ما را برده بود. انگیزه بالایی داشتند ولی خدا کمک کرد و در چند دقیقه آخر بازی 3 تا گل زدیم و روند رو به رشدمان را به نمایش گذاشتیم.

وی ادامه داد: این بازی برای دانشگاه حکم فینال را داشت. زمین هم به آنها کمک کرد٬ بچه‌های ما تو این زمین نمی‌توانستند پا به توپ شوند. خدا را شکر توانستیم هر سه امتیاز بازی را بگیریم ولی نمی‌دانم چطور می‌شود هر چه می‌بریم به صدر جدول نمی‌رسیم. 

بازیکن تاسیسات دریایی در خصوص داوری افزود: تمرکز داوران خوب نبود یکی دوتا موقعیت به ضرر ما گرفتند و همین نداشتن تمرکز داور در نیمه اول باعث شد که بازیکن ما اخراج شود. 

رئیسی در ادامه اذعان داشت: وحید شمسایی قبل از بازی به ما گفت که هر بازی حکم فینال را دارد و همانطور که ما بازی‌هایمان را می‌بریم حریفان ما هم بازی‌هایشان را می‌برند واین جذابیت و حساسیت لیگ را بالا می‌برد و این نشان می‌دهد که تیم ها انگیره بالایی دارند و می‌خواهند که از کورس قهرمانی عقب نمانند. 


وی در خصوص بازی هفته آینده خاطر نشان کرد: هفته آینده با مس سونگون بازی داریم که بازی سنگینی است و این بازی می‌تواند شش امتیاز برای ما داشته باشد.

انتهای پیام/آ
منبع: فارس
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
برچسب ها: فوتسال
ارسال نظر
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین
خبر فوری