اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۶۹۷۴۵
هافبک تهاجمی شیاطین‌سرخ که اکنون به صورت قرضی در ساندرلند بازی می‌کند اظهار داشت: رویایم بازگشت به اولدترافورد بوده و پوگبا نیز به من گفته که به منچستر بازگردم.
۱۹:۵۷ - ۰۲ بهمن ۱۳۹۵
وانانیوز| عدنان یانوزای که یکی از ستاره‌های آینده‌دار یونایتد نامیده شده بود اکنون اوضاع خوبی ندارد.

وی پس از درخشش در اولین فصل حضورش زیر نظر «دیوید مویس» به یکی از استعدادهای لیگ انگلیس بدل شد. اما سال بعد با افت یونایتد نزول بسیار شدیدی کرد که به تیم‌های دیگر قرض داده شد.

در فصل 2015-2016 به دورتموند رفت تا یکی از ضعیف‌ترین روزهایش را سپری کند. او در تیم زردپوشان تنها 12 بار به میدان رفت که آمار بسیار بدی است.

جوان 21 ساله، این فصل نیز با بی اعتمادی مورینیو به ساندرلند رفت تا زیر مویس دوباره به روزهای خوبش بازگردد.

وی در خصوص بازگشت به تیم سابقش گفت: آرزویم بازی در یونایتد است ولی باید تو همواره به پیشنهادات گوش کنی. تو نمی‌توانی برای آینده بازی کنی. من تا سال 2018 با منچستر قرارداد داشته و تیم‌های جالب توجه دیگری نیز وجود دارند.

عدنان یانوزای اضافه کرد: من مشکلی با مورینیو نداشته و او یکی از بهترین هاست. وقتی وی به من اشاره داشت که باید یک سال به صورت قرضی برای تیم دیگری بازی کنم قبول کردم زیرا یک سال بود که مداوم در زمین مسابقه نبودم.

جوان 21 ساله ساندرلند ادامه داد: پوگبا به من گفت به اولدترافورد بازگرد. او می‌خواهد با من بازی کند. اما اکنون من در ساندرلند بوده و باید کار درست را انجام دهم.

گفت: باید تصمیم‌های حرفه‌ای بگیریم و برای آینده تلاش کنم.

منبع: فارس
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
تبلیغات
رپرتاژ تریبون
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین