اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۶۹۷۳۳
خبرنگار اسکای در خبری منتشر کرد که تیم مارسی فرانسه در این ماه قصد خریداری دیمیتری پایت را نداشته که طبق این مسئله اوضاع این ستاره بسیار پیچیده می‌شود.
۱۹:۱۴ - ۰۲ بهمن ۱۳۹۵
وانانیوز| انتقال «دیمیتری پایت» از وستهام یونایتد به یکی از مهمترین اخبار ژانویه بدل شده است.

این ستاره فرانسوی که با درخشش در چکش‌ها و تیم‌ملی فرانسه نام خود را بر سر زبان‌ها انداخت حالا شرایطی پیچیده در لندن پیدا کرده است.

نزدیک 10 روز گذشته، «اسلاون بلیچ» با عصبانیت تمام تمایل خروج ستاره خود را تایید کرد. خبرها علت را این‌گونه بازتاب داده‌اند که پایت به خاطر شرایط بسیار بد خانوادگی که در انگلیس و لندن داشته، هر چه سریع‌تر می‌خواهد به جایی دیگر مخصوصا فرانسه منتقل شود.

با انتشار این خبر، برخی تیم‌ها برای جذب وی دست به کار شدند اما تیم مارسی بهترین مقصد برای او بود. پایت در سال‌های 2013 تا 2015 در این باشگاه بازی می‌کرد.

حال «کاوه صلح‌کل»، خبرنگار معروف اسکای اسپورت اظهار داشت: مارسی در این ماه قصد خرید دیمیتری را نداشته و معتقد است یک علت تاکتیکی پشت این قضیه است.

اگر این خبر صحت داشته باشد شرایط پایت بسیار بد خواهد شد. از طرفی با اصرار به رفتن از لندن، حمایت تماشگران و هم‌بازی‌های خود را از دست داده و از طرف دیگر نمی‌تواند به تیم دیگری برود.

باید دید سرنوشت این بازیکن 29 ساله به کجا خواهد انجامید؟

منبع: فارس
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
برچسب ها: پایت فرانسه
ارسال نظر
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین
خبر فوری