اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۶۹۷۲۰
سرمربی تیم فوتبال استقلال، گفت: می‌گویند آبادان برزیلته یا برزیل آبادانته. اینجا با فوتبال زندگی می‌کنند.
۱۸:۲۰ - ۰۲ بهمن ۱۳۹۵
وانانیوز| علیرضا منصوریان در نشست خبری قبل از دیدار مقابل صنعت نفت آبادان، گفت: باید قدردان افراد آتش نشان بود. افرادی که مطلع بودند پلاسکو در حال ریختن است از جان خود گذشتند و جا دارد به رشادت آنها تبریک بگویم و باید قدردان این آتش نشان‌ها بود.

وی افزود: دو شهر فوتبالی داشته باشیم انزلی و آبادن است. می‌گویند آبادان برزیلته یا برزیل آبادانته. اینجا با فوتبال زندگی می‌کنند بعد از سال 86 به اینجا باز می‌گردم.

وی افزود: فردا با تیمی بازی می‌کنیم که هدایت آن بر عهده فیروز کریمی است. او مربی بسیار بزرگی است، کار در آبادان بسیار سخت است، مطمئناً ما در مسابقه فردا هوادار داریم اما بدون شک کل استادیوم به رنگ زرد است.

سرمربی استقلال در ادامه تاکید کرد: در دیدار رفت مقابل صنعت نفت آبادان بازی کاملاً یک طرفه بود و ما در شرایط برتر از حریف پیش بودیم اما طی یک لحظه که حس کردیم کار تمام شده نتیجه بازی عوض شد. فوتبال ورزش لحظه‌ها است. چند سال قبل بایرن مونیخ در 3 دقیقه قهرمانی را مقابل منچستر از دست داد. 

منصوریان در ادامه تاکید کرد: به اندازه کافی تنبیه شدیم، باید با نفراتی که به تیم اضافه شدند بهترین فوتبال را ارائه دهیم. بخشی از فوتبال تلاش و مقداری از آن شانس است. ما تلاش می‌کنیم تا با کار بیشتر وضعیتمان را بهبود ببخشیم.

وی در مورد غایبان تیمش در مسابقه فردا تصریح کرد: هرایر مگویان را در اختیار نداریم، کار قرارداد آندرانیک تیموریان و جباروف تکمیل شده اما این 2 نفر با ما به آبادان نمی‌آیند و در تهران کار خود را زیر نظر مسئولان فنی که در تهران هستند، دنبال می‌کنند. اگر تیموریان 48 ساعت زودتر می‌رسید او را با خود به آبادان می‌بریم اما کارمان را با این نفرات از ورزشگاه آزادی آغاز می‌کنیم.

منصوریان تأکید کرد: ما در زمین خوبی تمرین نمی‌کنیم و هر وقت به کمپ می‌رویم یکی دو تا مصدوم قطع به یقین داریم. چند هفته‌ای را در زمین آزادی تمرین کردیم ولی کلاً زمین تمرینی ما خوب نیست. به طور مثال یعقوب کریمی 2 روز پیش از ناحیه مچ پا آسیب دید و نتوانست کار کند.

خبرنگاری درخصوص اینکه چرا استقلال در فصل نقل و انتقالات خوب کار نکرد از منصوریان سئوال پرسید که وی پاسخ داد: ما تغییرات زیادی نداشتیم، 2-3 بازیکن مدنظرمان بود که آنها را خریدیم. شرایط به شکلی نبود که همه بازیکنان مدنظرمان را بگیریم چون اول فصل تغییرات زیادی داشتیم و اگر می‌خواستیم دوباره تغییرات بدهیم نیاز به زمان بسیار زیادی بود به همین دلیل 2 بازیکن باتجربه را جذب کردیم.

منصوریان افزود: موضوع این است که ما جای تنبیه شدن بیشتری نداریم، ما باید نسبت به زمانی که در اختیار داریم خریدهایمان را آماده کنیم و اعتقاد دارم شرایط جدول به شکلی است که هنوز هم می‌توانیم به صورت کامل به بالای جدول دیدگاه داشته باشیم نه به طور نیم‌نگاه.

سرمربی تیم استقلال در خصوص آخرین وضعیت سجاد شهباززاده گفت: هر زمان شهباززاده به تهران آمد در موردش صحبت می‌کنیم و نظرمان را می‌گوییم، نمی‌توانیم هر روز صبح از خواب بیدار شویم و در مورد آمدن یا نیامدن یک بازیکن حرف بزنیم.

وی در پاسخ به این سوال که آیا اگر زمان به عقب برگردد باز هم این مهاجمان را انتخاب می‌کند یا خیر، گفت: اگر 3 بازیکن برتر را بخواهم اسم ببرم یکی از آنها کاوه رضایی است. او، علی قربانی، برزای و محسن کریمی جوان‌های تیم ما هستند که در خط حمله عالی کار می‌کنند. بهنام برزای خودش را به کادر فنی تحمیل کرده و نشانه‌های رشدش را نشان داده است. او در این جنگ رقابت قافیه را خالی نکرد و حاضر نشد آن را به علی قربانی و رضایی ببازد.

منصوریان افزود: با این وجود اگر زمان به عقب برگردد و باز در خردادماه باشیم سجاد شهباززاده را نگه می‌داشتم ولی مطمئناً باز هم خریدهای ما در آن زمان کاوه رضایی و علی قربانی بود. قربانی هم خوب کار کرده و بجز یکی دو مورد با توجه به اینکه به تازگی پیراهن استقلال را پوشیده، عملکرد قابل قبولی داشته است.

خبرنگاری در پایان با شوخی به منصوریان گفت که برزای که برای خوزستان است و مال ماست که منصوریان با خنده گفت: درست است برزای متعلق به شماست.

انتهای پیام/ک
منبع: فارس
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین