اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۶۹۷۱۶
امیر قلعه‌نویی به نشست خبری نیامد و مربی این تیم گفت:‌ با پیکان بازی سختی داریم.
۱۷:۴۰ - ۰۲ بهمن ۱۳۹۵
وانانیوز|  امیر قلعه‌نویی در نشست خبری پیش از بازی با تیم پیکان حاضر نشد و رحمان رضایی دستیارش را به این نشست فرستاد که او گفت: شهادت آتش نشانان را تسلیت می‌گویم، بازی خیلی سختی داریم، تیم پیکان نتایج غافلگیرکننده‌ای گرفته است. بازیکنان خوب و دونده‌ای داریم بازی سختی داریم.

وی افزود: در داخل خانه تیم پیکان شخصیت تیمی خوبی دارد و در خارج از خانه حرف‌هایی برای گفتن دارد. تیم ما هم در بازی هفته قبل غافلگیر شده و در خانه مساوی کردیم، اما در این بازی می‌خواهیم دست پر به تبریز برگردیم.

رضایی درمورد دیدار با پرسپولیس و اینکه باشگاه تراکتور درخواست کرده بازی‌های این تیم و پرسپولیس همزمان باشد، گفت: اجازه بدهید در مورد بازی با پرسپولیس که یکی دو هفته دیگر بازی داریم بعداً صحبت کنیم، اکنون نشست خبری تیم ما و پیکان است و در فرصت مناسبت در مورد آن هم صحبت خواهیم کرد و به اندازه کافی وقت برای آن هست. در مورد همزمانی بازی هم باید بگویم اگر بازی ما و پرسپولیس همزمان باشد، لیگ جذاب‌تر می‌شود زیرا ما دو تیم درصدر جدول هستیم و از ابتدای فصل هم با هم دوئل داشتیم.

مربی تیم تراکتورسازی در پاسخ به این سوال که می‌شود 14 هفته لیگ همزمان باشد پاسخی نداد اما قلیچ‌خانی مدیر رسانه‌ای این تیم در این مورد گفت: ما نامه‌ای به سازمان لیگ دادیم و اعلام کردیم که منصفانه این است که بازی‌ها همزمان باشد، اگر هم همزمان نیست حداقل باید در نیمی از بازی‌های ما هم بعد از بازی‌های پرسپولیس برگزار شود، اما اکنون شاهد آن هستیمم که تمام بازی‌های پرسپولیس بعد از بازی‌های تراکتورسازی انجام می‌شود که این مسئله اتفاقی است و عمدی در آن دیده نمی‌شود، اما برنامه‌ریزی لیگ باید منصفانه باشد.

رضایی در مورد اینکه مدعیان اصلی قهرمانی در لیگ چه تیم‌هایی هستند، گفت: با توجه به نتایجی که رقم خورده و اینکه جدول لیگ شکل گرفته است، ما و پرسپولیس مدعیان اصلی هستیم، البته ممکن است مدعیان دیگری در مسابقات ظاهر شوند. به هر حال هر تیمی ممکن است دو سه پله بالا و پایین بیاید اما تا اینجای فصل و با توجه به اختلاف امتیازهایی که پیدا کرده‌ایم و همچنین یارگیری‌هایی انجام شده است ما و پرسپولیس مدعیان اصلی لیگ هستیم و رقابت تنگاتنگی با هم داریم. البته تیم‌های ذوب‌آهن ، سپاهان و خود استقلال هم می‌توانند مدعی شوند که به بازی‌های بعدشان بستگی دارد.

وی در مورد اینکه آیا درست است که برخی از بازیکنان سیگار می‌کشند، گفت: این مسئله را نه تأیید می‌کنم نه تکذیب. دوست هم ندارم در مورد مسائل حاشیه‌ای در این نشست صحبت کنم. در فرصتی مناسب اگر دوست داشتید در خدمت‌تان هستم.

مربی تیم تراکتورسازی در مورد شایعه جذب سجاد شهباززاده از سوی باشگاه تراکتورسازی صحبت نکرد و قلیچ‌خانی مدیر رسانه‌ای تراکتورسازی گفت: داشتن سجاد شهباززاده آرزوی هر تیمی است و ما هم در فصل نقل و انتقالات هستیم.

رضایی در مورد مصدومان تیمش گفت: گودرزی و ادینهو در بازی فردا نیستند، با توجه به روند آماده‌سازی آنها فکر می‌کنم آنها در 10 روز آینده بتوانند در جمع ما حضور داشته باشند.

وی درمورد اینکه از عالیشاه و نوراللهی رضایت دارند یا نه، گفت: بله، از آنها راضی هستیم، آنها بازیکنان جوان و دونده خوبی هستند و هر تیمی آرزوی داشتن این بازیکنان را دارد، البته این دو بازیکن ظرفیت‌هایشان بالاتر از اینهاست، اما دیدید که این دو بازیکن در ترکیب اصلی ما هم قرار گرفتند و آماده و فرم ایده‌آلی دارند.

انتهای پیام/ر
منبع: فارس
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
تبلیغات
رپرتاژ تریبون
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین