اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۶۹۶۸۶
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس برای ابراز همدردی با آتش‌نشانان و خانواده‌های آنها در ایستگاه 27 آتش نشانی تهران حضور پیدا خواهد کرد.
۱۳:۲۴ - ۰۲ بهمن ۱۳۹۵
وانانیوز| برانکو ایوانکوویچ که همراه با باشگاه در پیامی نسبت به حادثه ساختمان پلاسکو ابراز تاثر کرده و با ستایش از آتش‌نشانان و خانواده‌های آنها، بابت گرفتار آمدن جمعی از این عزیزان پس از ریزش ساختمان ابراز همدردی کرده بود، امروز شنبه در یکی از مراکز آتش‌نشانی حضور پیدا خواهد کرد و لحظاتی را با ماموران آتش نشانی سپری می‌کند.

 

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس برای این منظور با هماهنگی صورت گرفته در ایستگاه شماره 27 حاضر خواهد شد که در مجاورت ورزشگاه شهید درفشی‌فر واقع در خیابان بهمنی‌نژاد قرار دارد.

 

ایوانکوویچ پس از تمرین سرخپوشان، راهی این محل می‌شود تا پیام قدردانی و همدردی خود، پرسپولیس و هواداران را به ماموران آتش نشانی و خانواده‌های آنها ابلاغ نماید. تعدادی از مسوولان باشگاه نیز وی را در این حضور همراهی خواهند کرد.

 

گفتنی است؛ تعدادی از اعضای تیم نونهالان پرسپولیس نیز روز جمعه در یکی از ایستگاه‌های آتش نشانی حضور پیداه کرده بودند.

 

خبر دیگر اینکه مدیر روابط عمومی پرسپولیس اعلام کرد باشگاه اقدامات مختلفی را در نظر دارد که از جمله آنها اجرای طرح موزاییکی با همت کانوان هواداران است. این طرح پیش از این در جریان مناسبت‌های مهمی به اجرا در آمد و این بار قرار است طرح نمادی از آتش‌نشانی به یاد جان‌فشانی‌های این عزیزان روی سکوها نقش ببندد.

منبع: همشهری
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
تبلیغات
رپرتاژ تریبون
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین