اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۶۹۶۷۱
تاکنون چندین بار از احمدزاده درباره این بازیکن سوال پرسیده شده است: سامان خجالتیه؟ چرا موقع شام یک جای خلوت رو انتخاب می کنه؟
۱۲:۱۴ - ۰۲ بهمن ۱۳۹۵
وانانیوز| سامان نریمان جهان یکی از خریدهای تیم برانکو ایوانکوویچ است که به منظور تقویت این تیم در نیم فصل دوم، راهی پرسپولیس شده است.

 

سامان که به عنوان اولین خرید پرسپولیس در فصل نقل و انتقالات، پیش از سروش رفیعی راهی پرسپولیس شده بود، هنوز با بازیکنان این تیم ارتباط نزدیکی برقرار نکرده است.

 

دوست صمیمی او در تیم فرشاد احمدزاده است از که از گذشته با او رفاقت داشته است. با اکثر بازیکنان  پرسپولیس اما روابط در حد احترام متقابل و سلام و علیک است و صحبت خاصی رد و بدل نمی شود.

 

البته رفاقت با احمدزاده می تواند در ارتباط نریمان جهان با حلقه بازیکنان اصلی پرسپولیس تاثیر گذار باشد؛ احمدزاده در کنار مهدی طارمی، محسن مسلمان، کمال کامیابی نیا و رامین رضاییان بیشترین ارتباط را در پرسپولیس دارند و در تمرینات و اردوها معمولا این 5 بازیکن در کنار هم دیده می شوند.

 

تاکنون چندین بار از احمدزاده درباره نریمان جهان سوال پرسیده شده است: سامان خجالتیه؟ چرا موقع شام یک جای خلوت رو انتخاب می کنه؟

 

فرشاد نیز در مقابل این صحبت ها و همین طور حرف های درگوشی هم تیمی هایش درباره دوست صمیمی اش پاسخ داده است: «سامان کمی خجالتی است. تا چند وقت دیگر با بچه ها صمیمی می شود.»

منبع: همشهری
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
تبلیغات
رپرتاژ تریبون
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین
خبر فوری