اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۶۹۶۶۹
پیشکسوت استقلال با انتقاد از عملکرد خط دفاعی استقلال گفت: از بعضی بازیکنان بزرگ و با تجربه انتظار اشتباه آن هم از نوع کمر شکن نمی‌رود.
۱۲:۱۰ - ۰۲ بهمن ۱۳۹۵
وانانیوز| مهدی پاشازاده در خصوص دیدار استقلال تهران و استقلال خوزستان و شکست آبی پوشان تهرانی در این بازی، اظهار داشت: «انتظار از استقلال بیشتر از این است. به شخصه انتظار هر نتیجه‌ای در این بازی را داشتم به جز شکست استقلال.»

 

وی افزود: «متاسفانه بعضی از بازیکنان بزرگ و با تجربه در این بازی مرتکب اشتباهات کمرشکن شدند. این خیلی بد است که تیم بزرگی مثل استقلال تاوان اشتباه فردی یک بازیکن با تجربه و گران قیمت را با تحمل شکست بدهد. این اشتباهات فردی پدر استقلال را در این بازی و به طور کلی در این فصل در آورده است.»

 

مدافع پیشین استقلال گفت: «بازیکنی که مسئولیت خط دفاعی استقلال را بر عهده می گیرد باید آنقدر پخته، با تجربه، میدان دیده و البته آماده باشد که جایی برای این اشتباهات باقی نماند.»

 

پاشازاده تاکید کرد: «بازیکنان این تیم حتی روی ضربه ایستگاهی هم اشتباه کردند. دیوار دفاعی استقلال کاملا اشتباه بسته شده بود. اولا در فاصله به آن نزدیکی نباید با ۴ نفر دیوار دفاعی بسته شود. ضمن این که هر فردی می‌داند که در دیوار دفاعی قد بلند ترین نفر باید سر خط دفاعی بایستد. حتی اگر آن دیوار دفاعی درست چیده می شد محال بود توپ حسن بیت سعید بازیکن استقلال خوزستان گل شود.»

 

پیشکسوت استقلال ادامه داد: «پادوانی که بلندن قدترین بازیکن استقلال است باید سر خط دفاعی می ایستاد نه یک بازیکن کوتاه قامت مثل بهنام برزای. اگر پادوانی اولین نفر در دیوار دفاعی قرار می گرفت آن توپ از روی سر او عبور نمی کرد.»

 

وی در خصوص ترکیب و سیستم استقلال در این بازی هم گفت: «غیبت امید ابراهیمی، مگویان و جابر انصاری به صورت همزمان برای استقلال سخت بود و گران تمام شد. اما منصوریان با همین بازیکنانی که داشت می‌توانست با کمی چرخش بازیکنان در پست هایی که هستند شرایط تیم را مطلوب تر کند. از قرار گرفتن ووریا غفوری در پست هافبک میانی واقعا تعجب کردم.»

منبع: همشهری
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
تبلیغات
رپرتاژ تریبون
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین
خبر فوری