اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۶۹۶۶۸
سرمربی تیم تراکتورسازی گفت: «چرا همیشه در هر تیمی حضور دارد، اشد مجازات برای او و تیمش لحاظ می شود؛ کسر امتیاز، بازی بدون هوادار و...»
۱۲:۰۴ - ۰۲ بهمن ۱۳۹۵
وانانیوز| امیر قلعه نویی درباره ریزش ساحتمان پلاسکو و حادثه تلخی که برای آتش نشانان رخ داده، شرایط تیم تراکتورسازی، اعتراض به زودتر برگزار شدن دیدارهای تیمش نسبت به پرسپولیس، عقب افتادن 4 امتیازی از پرسپولیس، نقل و انتقالات باشگاه و برخی مسائل دیگر صحبت هایی کرد که ماحصل آن را در ادامه می خوانید:

 

 

* تسلیت برای شهادت بزرگمردان تاریخ

عرض تسلیت دارم برای خانواده بزرگمردان تاریخ ایران زمین. آنهایی که با رشادت و شهادت خود بار دیگر باعث سرفرازی ایران عزیز شدند. دعا می کنم آنهایی که در زیر آوار ساختمان پلاسکو رفته اند، به این روز عزیز که متعلق به امام زمان (عج) است، نجات پیدا کنند.

 

ایران و ایران زمین مایه مباهات است و این فرزندان بزرگ ایران هستند که در طول تاریخ نشان داده اند که با رشادت و خدمت به مردم کارشان را جلو می برند.

 

 

* بازی با پیکان مهم است

تیم ما شرایط بدی ندارد. بازی قبلی با نفت آبادان را نباید مساوی می کردیم؛ دو امتیاز را مفت از دست دادیم. با این حال چیزی که برایمان در شرایط کنونی مهم است، بازی با پیکان است و اینکه بتوانیم راهمان را دنبال کنیم.

 

 

* هیچ جای دنیا اینطور نیست

ما روز گذشته به برگزاری دیدارهایمان یک روز زودتر از پرسپولیس اعتراض کردیم؛ هیچ کجای دنیا اینطور نیست که دو تیم رقیب طوری بازی کنند که یکی از نتیجه دیگری خبر داشته باشد.

 

نمی دانم چرا همیشه اولین ها برای من است؛ زمانی که کسر امتیاز بود، شامل من شد؛ بازی قبل ما را از حضور تماشاچیان محروم کردند و کار خاصی نکردیم.

 

در تمام دنیا بدترین تخلفات از سوی هواداران رخ می دهد اما جریمه نقدی می کنند. من از میگوئل تکسیرا، دستیار، پرسیدم تا به حال چنین چیزی را دیده که او تعجب کرد و گفت که هیچ بازی در اروپا بدون تماشاگر برگزار نمی شود.

 

 

* چرا اشد مجازات همیشه برای من است؟

چرا هر وقت من جایی هستم، باید اشد مجازات برای امیر قلعه نویی و تیمش باشد؟ اگر روز بازی با نفت آبادان هواداران در استادیوم بودند، شرایط فرق می کرد. الان هم ما یک روز زودتر از رقیبمان بازی می کنیم و هنوز دلیلی پیدا نکردم برای اینکه بفهمم چرا اینطور است!

 

 

* هنوز 39 امتیاز باقی مانده

با اینکه 4 امتیاز از پرسپولیس عقب افتادیم، اما تمام فکر و ذکرمان بازی با پیکان است. هنوز 13 بازی دیگر باقی مانده و 39 امتیاز می شود گرفت.

 

 

* باید دو بازیکن جدید جذب کنیم

ما نیاز به جذب دو بازیکن داریم تا تیممان را تقویت کنیم. حتی اگر لازم باشد، یک نفر را از لیست خارج می کنیم تا دو بازیکن خوب بگیریم. شما نگاه کنید پرسپولیس با اینکه 7 ملی پوش دارد که همه در تیم ملی بازی می کنند، اما برای تقویت خود سروش رفیعی و چند بازیکن دیگر را جذب کرد. ما هم نیاز داریم در دو پست تقویت شویم تا بتوانیم در کورس قهرمانی در لیگ برتر و جام حذفی بمانیم.

 

 

* از بیگ زاده، نوراللهی و عالیشاه راضی ام

تا الان 3 بازیکن خوب گرفتیم. من از نوراللهی، عالیشاه و بیگ زاده رضایت دارم. البته آنها نیاز به زمان دارند تا خودشان را بیشتر نشان دهند اما همانطور که گفتم دو بازیکن دیگر می خواهیم.

منبع: همشهری
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
تبلیغات
رپرتاژ تریبون
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین