اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۶۹۶۶۱
مدافع تیم فوتبال صنعت نفت آبادان، گفت: «بازی مقابل استقلال بسیار سخت است و به جایگاه این تیم در جدول نگاه نمی‌کنیم.»
۱۱:۳۳ - ۰۲ بهمن ۱۳۹۵
وانانیوز| علیرضا نورمحمدی در مورد تساوی مقابل تراکتورسازی و عملکرد تیمش اظهار داشت: «شرایط تیم ما در دو بازی اخیر بد نبوده و توانستیم 4 امتیاز کسب کنیم. بازیکنان ما انگیزه زیادی دارند و کسب پیروزی مقابل صبای قم در شروع نیم‌فصل انگیزه آنها را بیشتر کرده است.»

 

وی در مورد اینکه به جوانی تیم صنعت نفت انتقاد می‌شد و به همین خاطر فیروز کریمی در نیم‌فصل چند بازیکن باتجربه جذب کرده است، گفت: «صنعت نفت بازیکنان جوان و آینده‌داری دارد. دو تن از بازیکنان این تیم که کیفیت خوبی هم داشتند در نیم‌فصل اول با مشکل مصدومیت روبرو شدند. با توجه به جوانی تیم کادر فنی تلاش کرد تا با جذب چند بازیکن با تجربه این بالانس را در تیم به وجود بیاورد تا مشکلی از این بابت ایجاد نشود. این جوان‌ها در سال‌های آینده حرف‌های زیادی برای گفتن دارند و هرچه بگذرد شرایط بهتر خواهد شد.»

 

مدافع صنعت نفت در مورد اینکه این تیم در دیدارهای خانگی عملکرد خوبی نداشته و فشار زیادی از سوی سکوها وارد شده است، عنوان کرد: «مردم آبادان علاقه بسیار زیادی به فوتبال دارند و به همین خاطر انتظارشان از تیم زیاد است. فوتبال زندگی مردم این شهر است. سال‌ها در پرسپولیس بازی کردم و فکر می‌کنم آبادان تنها شهری باشد که هواداران استقلال و پرسپولیس نمی‌توانند به ورزشگاه بیایند. آنها توقع‌شان از تیم بالاست و با توجه به اینکه در نیم‌فصل اول در خانه نتایج خوبی نگرفتند یک مقدار ناراحت هستند. خوشبختانه پیروزی مقابل صبا در اولین بازی خانگی بعد از نیم‌فصل کمی جو را آرام کرده. امیدواریم در بازی مقابل استقلال هواداران از تیم حمایت کنند و با کسب هر سه امتیاز شرایط‌مان را در جدول بهبود ببخشیم.»

 

نورمحمدی در رابطه با وضعیت استقلال تصریح کرد: «نباید به جایگاه و نتایج استقلال در نیم‌فصل اول نگاه کنیم. آنها تیم خوبی هستند که بازیکنان جوان و بزرگی دارند. مطمئنا دیدار مقابل استقلال همیشه سخت است. استقلال در جدول شرایط خوبی ندارد ولی این تیم همیشه خطرناک است. کادر فنی و بازیکنان تیم ما نگاه‌شان رو به جلو است و می‌خواهند شرایط را در جدول بهبود ببخشند. به همین خاطر ما در جلساتی که قبل از بازی هم برگزار کردیم کاملا مصر بودیم تا در این مسابقه هر سه امتیاز را بگیریم.»

منبع: همشهری
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
تبلیغات
رپرتاژ تریبون
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین
خبر فوری