اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۶۹۶۵۵
سرمربی تیم فوتبال استقلال خوزستان گفت: استقلال در خوش‌بینانه ترین حالت برای سهمیه لیگ قهرمانان آسیا می‌تواند بجنگد.
۱۰:۴۳ - ۰۲ بهمن ۱۳۹۵
وانانیوز| سید سیروس پورموسوی در مورد پیروزی تیمش مقابل تیم فوتبال استقلال در ورزشگاه خالی از تماشاگر آزادی اظهار داشت: بازی سختی را بردیم. با اینكه داور گل سالم ما را مردود اعلام كرد اما در پایان سه امتیاز مهم و حساس را به دست آوردیم. حریف بعد از دو گل ما خیلی فشار آورد اما خوشبختانه توانستیم پیروزی را حفظ كنیم.

وی با اشاره به ضعف خط دفاعی استقلال گفت: استقلال را به خوبی آنالیز كرده بودیم. می‌دانستیم جز این نقطه ضعف، نقاط ضعف دیگری هم دارد. مهم این بود كه برنده بازی شدیم و به 3 امتیاز ارزشمند این مسابقه حساس دست پیدا كردیم. البته استقلالِ دور رفت خیلی قدرتمندتر و با برنامه‌تر از استقلالی بود كه در بازی برگشت در آزادی مقابل ما قرار گرفت.

سرمربی تیم فوتبال استقلال خوزستان در خصوص غیبت امید ابراهیمی در این بازی تصریح کرد: امید ابراهیمی و جابر انصاری از بازیكنان خوب استقلال هستند كه قطعاً نبود آنها به ضرر این تیم بود. ما هم چند بازیكن خودمان را در این مسابقه در اختیار نداشتیم اما خوشحالم كه بازیكنان جانشین به خوبی ایفای نقش كردند و با فرصت خوبی كه به جوانان دادیم یک برد مهم را به دست آوردیم.

پورموسوی درباره درگیری لفظی با علیرضا منصوریان خاطرنشان کرد: درگیری؟! اصلاً چنین چیزی نبود. اتفاقاً با هم شوخی كردیم و حتی منصوریان در یك صحنه به روشنایی (سرپرست تیم فوتبال استقلال خوزستان) گفت «استادیوم خالی است و آدم می‌ترسد با صدای بلند صحبت كند!»

وی درباره اینکه محرومیت تماشاگران از حضور در ورزشگاه چقدر به سود تیمش بود، گفت: مطمئن باشید اگر هواداران استقلال بودند، این مسابقه جذاب‌تر از آب در می‌آمد. با این حال برای ما بود یا نبود هواداران تفاوتی نداشت چون فقط به کسب پیروزی  فكر می‌كردیم.

سرمربی تیم فوتبال استقلال خوزستان درباره استفاده علیرضا منصوریان از بازیکنان جوان و عدم نتیجه‌گیری در فصل جاری تأکید کرد: منصوریان با این تصمیم، با سرنوشت خودش بازی می‌كند. در تیم‌های بزرگ حوصله‌ها كم و توقعات زیاد است چون همه فقط نتیجه می‌خواهند. به نظرم منصوریان به دنبال پوست‌اندازی در استقلال است و باید به او فرصت دهند و هواداران حوصله كنند. با این حال یک مربی كه این ریسک را می‌كند باید هواداران او را حمایت كنند تا به خواسته‌اش برسد.

پورموسوی درباره اینکه آیا استقلالِ منصوریان می‌تواند مدعی قهرمانی باشد یا خیر، گفت: مدعی قهرمانی نه! چون قطعاً این جدال فقط بین پرسپولیس و تراكتورسازی خواهد بود. استقلال در خوش‌بینانه ترین حالت برای سهمیه لیگ قهرمانان آسیا می‌تواند بجنگد.

وی در پایان با اشاره به وضعیت تیم خودش خاطرنشان کرد: شعارمان در نیم‌فصل دوم این است كه با كمترین اشتباه و بیشترین كارایی كار را پیش ببریم. در بازی با استقلال نمایش خوب و امیدواركننده‌ای داشتیم. هدف‌مان خوب بودن است. امیدوارم در لیگ، كار را برای کسب سهمیه پیش ببریم و در لیگ قهرمانان آسیا هم نتایج خوبی بگیریم.
منبع: تجارت نیوز
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین
خبر فوری