اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۶۹۶۴۲
مدافع تیم فوتبال صنعت نفت آبادان، گفت: به قول یکی از گزارشگرها فیروز کریمی مارکوپولو فوتبال ایران است و کسی که در شهرهای زیادی فعالیت کرده تجربه بسیار زیادی دارد.
۰۹:۳۲ - ۰۲ بهمن ۱۳۹۵
وانانیوز| حسین بغلانی در گفت‌وگویی، در مورد تساوی تراکتورسازی و صنعت نفت گفت: در این بازی با توجه به اینکه محروم بودم به میدان نرفتم اما بازیکنان ما عملکرد خوبی داشتند. در طول هفته روی بازی برنامه داشتیم و کارهای تاکتیکی را پیش بردیم. کریمی بیشتر روی نقاط گفت و ضعف خودمان کار می‌کند و از تیم آنالیز دقیقی دارد. مقابل تراکتور هرچند بازی به تساوی رسید اما می‌توانستیم برنده شویم. اینکه گل‌های خورده را جبران کردیم اتفاق خوبی بود.

وی در مورد کسب 4 امتیاز در دو بازی اخیر بعد از حضور فیروز کریمی به عنوان سرمربی اظهار داشت: کریمی مربی بسیار خوب و بزرگی است به قول یکی از گزارشگران او مارکوپولوی فوتبال است و کسی که در همه تیم‌ها یک دور زده از تجربه زیادی برخوردار است. ما صبح و عصر تمرین می‌کنیم و یک جلسه تئوری هم داریم. مشکلات‌مان تا حدود بهتر شده و رفته رفته شرایط بهتری پیدا می‌کنیم.

مدافع صنعت نفت در پاسخ به این سؤال که تیمش با 22 گل خورده شرایط خوبی از لحاظ دفاعی ندارد، گفت: فوتبال آبادان و صنعت نفت فانتزی و هجومی است به قول معروف فوتبال صنعت نفت برزیلی است و ما عملکرد هجومی داریم. البته در اوایل فصل مشکلات دفاعی تیم کمتر بود و طی 6-7 هفته ابتدایی تنها 3-4 گل خورده بودیم اما همانطور که ما حریفان را آنالیز می‌کنند آنها هم ما را آنالیز می‌کنند در برخی مسابقات که عقب افتادیم روی بازی هجومی در صحنه‌هایی که حریف ضدحمله می‌زد دروازه‌ ما باز می‌شد. این مشکل کم‌کم درست می‌شود و مطمئن باشید در مسابقات بعدی آمار ما بهتر خواهد شد کریمی هر وقت به رختکن می‌رویم ایده خوب و جدیدی دارد و تأکید می‌کند ابتدا گل نخوریم و سپس گل خودش می‌آید.

وی در مورد دیدار مقابل استقلال در هفته هیجدهم لیگ برتر اظهار داشت: مسابقه سختی مقابل استقلال داریم این بازی یکی از سخت‌ترین مسابقات ما است. استقلال با توجه به شکست در دیدار آخر خود هر طور شده برای کسب پیروزی به میدان می‌آید. آنها هم مثل ما تیم جوانی هستند و می‌خواهند دوندگی زیادی داشته باشند. این یکی از سخت‌ترین مسابقات لیگ است و ما نیاز مبرمی به کسب پیروزی داریم. تمام تلاش‌مان را می‌کنیم تا میدان را دست پر ترک کنیم.

بغلانی در پایان در مورد اینکه جو ورزشگاه در دیدارهای خانگی به ضرر صنعت نفت است و آیا نگران این موضوع نیستند، گفت: من با این مسئله مخالفم اتفاقاً مردم آبادان تیم‌شان را دوست دارند مطمئن باشید 4-5 ساعت قبل از شروع بازی ورزشگاه پر می‌شود و مردم به عشق صنعت نفت به ورزشگاه می‌آیند. اتفاقاتی رخ داد که مردم ناراضی شدند البته در یک جا آنها حق داشتند فوتبال همین است مردم با 4 امتیازی که در دو بازی اخیر گرفتیم با تیم آشتی کردند و مثل همیشه ما را حمایت می‌کنند و یار دوازده تیم خواهند بود.

منبع: فارس
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
برچسب ها: صنعت نفت بغلانی
ارسال نظر
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین
خبر فوری