اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۶۹۶۳۲
سرمربی اسبق پرسپولیس و سازمان لیگ شهادت جمعی از ماموران فدارکار آتش‌نشانی در حادثه ساختمان پلاسکو تهران را تسلیت گفتند.
۰۳:۳۰ - ۰۲ بهمن ۱۳۹۵
وانانیوز|  حمید استیلی در گذشت دختر احمد دنیا مالی رئیس هیات مدیره باشگاه ملوان و همچنین شهادت جمعی از ماموران آتش‌نشانی را در حادثه پلاسکو تسلیت  گفت. متن پیام استیلی به شرح زیر است:


آقای دنیامالی و خانواده محترم آتش نشانان فداکار، هرچندتسلیت واژه کوچکی است برای این غم جانسوز اما به رسم تسلی بادریغ وتاسف واندوه غم جانکاه ازدست دادن فرزند وجگرگوشه دلبندتان رابه حضرتعالی،خانواده محترم وسایربازماندگان آتش نشانان تسلیت عرض نموده و برای قلب‌های داغدارتان صبرجمیل واجرجزیل ازحضرت حق تمنا دارم.

 

پیام تسلیت سازمان لیگ به مناسبت شهادت جمعی از آتش نشان
سازمان لیگ فوتبال ایران در پیامی شهادت جمعی از آتش نشانان غیور در حادثه آتش سوزی ساختمان پلاسکورا به ملت ایران اسلامی تسلیت گفت.

 در این پیام آمده است:
امروز بار دیگر شاهد غیور مردی و رشادت جمعی از آتش نشانان فداکار در امداد رسانی و کمک به حادثه دیدگان آتش سوزی در ساختمانی در تهران بودیم که متاسفانه به دلیل گستردگی فاجعه آنان نیز دچار سانحه شدند.
یقین داریم اگر حضور بموقع و تلاش و فداکاری آتش نشان نبود بدون شک ابعاد این فاجعه بزرگ دردناک تر می شد.
سازمان لیگ فوتبال ایران ضمن عرض تسلیت به ملت شریف ایران و خانواده بزرگ آتش نشانی برای بازماندگان این حادثه دردناک  صبر و شکیبایی  وبرای آتش نشانان شهید از خداوند منان علو درجات را خواستاراست.

انتهای پیام/ر
منبع: فارس
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
تبلیغات
رپرتاژ تریبون
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین