اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۶۹۶۲۰
مسئولان تیم نیروی هوایی به درخواست باشگاه پرسپولیس برای جذب ملی پوش این تیم پاسخ داده اند که باید اول جایگزین مناسبی برای این بازیکن پیدا کنند، بعد رضایت نامه او را صادر نمایند.
۲۳:۰۰ - ۰۱ بهمن ۱۳۹۵
وانانیوز|  در حالی که گفته می شد سعد ناطق بازیکن عراقی مورد نظر پرسپولیس چهارشنبه هفته قبل به تهران می آید، اما ظاهرا هیچگونه درخواستی برای صدور روادید این بازیکن صورت نگرفته و فعلا خبری از سفر ملی پوش تیم نیروی هوایی عراق به تهران نیست.
 
ماجرا از این قرار است که مسئولان تیم نیروی هوایی به درخواست باشگاه پرسپولیس برای جذب سعد ناطق این چنین پاسخ داده اند که باید اول جایگزین مناسبی برای این بازیکن پیدا کنند، بعد رضایت نامه او را برای پیوستن به پرسپولیس صادر نمایند. البته عراقی ها می دانند فرصت زیادی برای تصمیم گیری ندارند و باید در هفته پیش رو در این رابطه زودتر تصمیم بگیرند.
 
در حالی که به نظر می آید مسئولان باشگاه عراقی بیشتر به دنبال دریافت رقمی مناسب برای دادن رضایت نامه هستند، خود این بازیکن از طریق مدیربرنامه هایش برای حضور در پرسپولیس اعلام آمادگی کرده و قرار شده خودش پیگیر رضایت نامه اش باشد.
 
اگر اتفاق خاصی نیافتد و باشگاه عراقی رضایت نامه این بازیکن را صادر کند حضور او در تهران در روز یکشنبه یا دوشنبه محتمل خواهد بود.
منبع: همشهری
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
تبلیغات
رپرتاژ تریبون
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین
خبر فوری