اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۶۹۶۱۷
پیشکسوت پرسپولیس گفت: «من خودم در اهواز بازی کرده ام و می دانم چقدر دشوار است که در این شهر 3 گل بزنند.»
۲۲:۲۶ - ۰۱ بهمن ۱۳۹۵
وانانیوز| علی پروین درباره حضورش در مراسم یادبود زنده یاد همایون بهزادی اظهار داشت: «خیلی خوشحالم در جمع پیشکسوتان هستم و شاگردانم را می بینم. خیلی غصه می خورم که همایون بهزادی را از دست دادیم. من شاگرد همایون بهزادی بودم. او سرطلایی مملکت ما بود. حیف شد که دیگر بین ما نیست.»
 
سرمربی اسبق پرسپولیس خاطرنشان کرد: «طاهری به مراسم پیشکسوتان آمد و خوش آمد. او باید بیشتر به پیشکسوتان سر بزند. خوشحالیم که مدیر باشگاه کنار پیشکسوتان است.»
 
وی درباره فاجعه پلاسکو و شهادت برخی آتش نشانان عنوان کرد: «کاری از دست ما برنمی آید. فقط تسلیت می گوییم. امیدواریم خدا صبر به خانواده هایشان بدهد. هنوز نمی دانیم چند نفر هستند. شب عیدی هم به خانواده کسانی که از دنیا رفتند و هم کسانی که زنده هستند و جنس داخل ساختمان داشتند شوک وارد شد. امیدوارم خدا به آنها صبر بدهد.»
 
پروین درباره پیروزی پرسپولیس مقابل فولاد بیان داشت: «در اهواز سخت بود که سه گل بزنند. من خودم در اهواز بازی کرده ام و می دانم چقدر دشوار است که در این شهر بازی کرد. من اول بازی ها گفتم پرسپولیس قهرمان می شود ان شاءالله سه بازی مانده به پایان فصل جشن قهرمانی می گیریم.»
منبع: همشهری
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
تبلیغات
رپرتاژ تریبون
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین